Disneyland a Legoland

05.04.2012 17:12

Krásné jarní odpoledne:D,

stydím se... už 14 dní si říkám: "Doplň blog, doplň blog" a 14 dní si říkám: "později". Takže to později je až teď. Disneyland a Legoland je název dnešní kapitoly. Kde začít...byla to jízda, vážení:D

Takže popořadě. Balení. No kupodivu, nebyl to problém a já se pohodlně na týden zabalila do carry on zavazadla (pro rodiče:D toto zavazadlo se smí vzít na palubu a není nutno platit za check in:D). No a šup na letiště. Předpověď na celý náš pobyt byl velmi "příznivý" : DÉŠŤ!!!!! To jako vážně, říkala jsem si celou dobu... Já jedu poprvé v životě do Californie a ono má ch..t:D neuvěřitelný. Na letiště nás vezl Brian s tím, že náš let měl 2 hodiny zpoždění. To by ještě takový problém nebyl. To co nastalo na letišti, to opravdu nemělo chybu. Změnily nám letadlo a s tím i sedadla, takže, když Hollie kupovala letenky, cca měsíc dopředu, tak jsme měli krásná místa vedle sebe. Teď naše sedadla již neexistovala:D prostě a jednoduše jsme seděli jinde, ale díkybohu já a Rylan a Hollie a Flynn. Na letišti jsme strávili další hodinu a 1/2 - takže celkové zpoždění letu 3 hodiny 30 minut. V letadle absolutní panika, stewardi nezvládali situaci. Já se snažila dát do kupy Rylanovu autosedačku, takže jsem dala rychle zavazadlo nahoru a šup věnovat se Rylanovi.. Steward (nepříjemný, obtloustlý ital), že to takhle nejde a zavazadlo si musím dát jinam. Slušně jsem ho požádala, jestli by to mohl udělat on, protože já jsem měla co dělat se sedačkou a řvoucím Rylanem. No milión keců a nakonec teda ano, ale ještě mi to 3x připomněl. No nic konečně jsme se odlepili od země. V životě by mě nenapadlo, že v letadle uslyším následující:" Všichni si prosím sedněte a zapněte si pásy, je jedno, kde, najděte si volné místo a prostě si sedněte. Musíme letět, svá místa Vám pomůžeme najít během letu." :D a to si nedělám srandu, fakt toto řekli:D

No nicméně na letiště LAX jsme doletěli. První dojem z LA??? Bože hrůza - všude smog, že nebylo vidět ani downtown. Auto už jsme měli nachystané:D žádné fancy auto, ale krásný minivan:D rodinné autíčko, které bylo na cestování s dětma perfektní. Hollie nás zavezla na Manhattan beach, kde jsem s klukama strávila asi hodinku a něco a jelo se ke kamarádce Hollie, Beth. U té jsme strávili noc, lehce povečeřeli - nejlepší pizza hawaii v mým životě (co si pamatuju). Spala jsem v jednom pokoji s Rylanem. Ten malej hajzlík si celou noc cucal prst, ale tak hlasitě, že jsem skoro nemohla spát. Joo smějte se... :D ráno mě probudil: "Hi Petra" to potěší.

A jelo se do Carlsbad do Legolandu. Cesta trvala přibližně 2 hodinky s tím, že celou dobu pršelo. Provoz, to jsem ještě neviděla. Dálnice 5 pruhů v jednom směru a 5 v dalším. Řidiči na sebe troubí v zácpě - asi si myslí, že to troubení pomůže. Celou cestu propršelo, neuvěřitelný - po 8 měsících, Petruška zažila déšť:D. No nicméně jsme dorazili do Legolandu. Všechno z lega:D  Někdy až neuvěřitelné věci, jako třeba New York, Washington D.C., který vypadalo naprosto stejně a další možné i nemožné atrakce. Myslím si, že si to děci užily:D V závěru dne se Hollie podařilo ztratit Rylana, který se taky našel, resp. Já, aupair Petra jsem ho našla, jak stojí na pultu, cucá si palec a těká očima ze strany na stranu:D Co se týče počasí - bože tady opravdu si diskutované téma, tak přestalo pršet, když jsme dojeli do Legolandu a cca o 1 hodinu později vysvitlo slunce a nám bylo tak teplo, že kluci šli do plavek a vytáhli jsme opalovací krémy:D Paráda. 

Další den byl na pořadu Aquarium a Dana point:D Aquarium - děs běs, v Denveru máme mnohem větší a lepší:D Prý 45 minut trvá, než se to projde - to by mě zajímalo, komu to trvalo 45 minut, my se courali, vše pročetli a prohlédli a za 25 minut jsme byli hotoví:D No a jelo se do Dana Point... krásné přímořské město, lodě, oceán, déšť, zima... :D Ne vážně, Dana point se mi moc líbilo. Pro mě typická Californie. Jediná škoda byla, že opravdu pršelo a byla zima, takže pláž byla uzavřená kvůli bakteriím. Ale ani toto nebránilo a naše malá skupinka se odebrala do HOT TUBE neboli do horké vířivky (nejlepší věc na světě:D))) Byla sranda pozorovat Rylana, jak si hot tube užívá:D

No a neděle a pondělí = Disneyland... Tak se jelo. Bylo slunečno, provoz docela bez problémů a my se cca za hodinku z Dana Point přesunuli do Anaheim, kde se nachází i Disneyland. Další 2 noci jsme strávili v hotelu Sheraton, stejný hotel jako v Legolandu:D Tady jsme se ubytovali a vyrazili vstříc Disney:D Nejprve naše kroky vedly do "Disney California adventure park", kde jsme si hráli z beruškama a housenkama, a taky, to na mě udělalo obrovský dojem jsem "letěla" přes celou Californii. Užásné, takhle země má absolutně všechno: Hory, oceán, teplo, déšť, víno v mé milované Napa, prostě vše!!!! Cca o 3 hodiny jsme se přesunuli do Disneylandu. To byla pohádka... Nemohla jsem se dočkat až uvidím Disney zámek:D Sice není tak velký jako v Disneyworldu v Orlandu, ale to nevadí. Tady jsme se potkali se známýma z Denveru:D, se kterýma jsme strávili 2 dny v hotelu a cestu zpátky. To mimochodem taky stojí za to:D No nic, ale Disneyland... Kde začít. Každý zná Mickey Mouse, Indiana Jones, Star wars, Medvídek Pú a další:D A tady je vše na jednom místě. Nejvíce jsem si asi užila jízdu Indiana Jones:D ano a pak další jízdu, to jsem si přála umřít.... Nevím proč, ale pře lety jsme horské dráhy milovala, čím strmější tím lepší... Dneska, i když tohle vážně byl "nářez", to už tak jednoduše nedávám.... Ale za dva dny jsme snad prošli celý Disneyland, koupila jsem si samozřejmě tričko:D a mňamku - ananas v čokoládě = POHÁDKA... a ano užila si ohňostroje a show.... ohňostroj nad Disneylandem se nedá slovy popsat . Trval asi 20 minut a bylo to neuvěřitelné,pohádkové, magické,... 

V úterý před odletem jsme strávili na pláži, konkrétně na Manhattan beach... Paráda, nádhera, voda ledová, brrrrrrrrrrrr, ale i tak jsem tam ty nohy strčila:D Po skotačení na pláži jsme si dali bruch (větší snídaně, menší oběd) - pro mě absolutní mňamka:D nejlepší french toust na světě.... a šupky na letiště... Tentokrát letadlo nemělo zpoždění, takže vše mělo hladký průběh do té doby než jsme sedli na svá místa. Hodinu čekání v letadle, to je snad ještě horší než čekat na letišti. No nicméně nedalo se nic dělat.... Rylan byl neuvěřitelně protivnej a vyžadoval pozornost, brečel, nechtěl sedět. Stewardka pořád opakovala, že spojení s Denverem je dobré a když to řekla asi po desáté, tak bylo jasné, že spojení opravdu není dobré, je-li vůbec nějaké.. prostě paráda.... Ale nakonec jsme se vznesli, to už jsem bobtnala já, tak jsem řekla, Rylanovi: "jdeme". Hollie na pokraji sil, Rylan na zabití a já s výčitkama... vzala jsem Rylana a šla ho uspat dozadu do letadlo - což se mi asi po 20 minutách povedlo, ale prošvihla jsem Grand Canyon... Příště!

Rylana jsme museli probrat až když se přistávalo a byl protivnej jak nikdy!!!! 

Takže toto byla moje cesta za krásami Californie.... společná místnost, řvoucí děti, žádný volno, neustále být k dispozici!!!! Přijela jsem absolutně vyčerpaná a unavená. Hollie čekala ve středu cesta do Napa Valley, takže si mohla od dětí odpočinout . Já začínala ve středu stejně jako jindy v 8 hodin ráno s tím, že jsem měla oba kluky (Spring break - jarní prázdniny). Kluky jsem měla do 6 hodin do večera, pak uvařit večeři pro mě a Briana a Kluky, aupair meeting od 8 - 10 hodin a já jsem už jak se říká padala na hubu. V autě jsem si jen říkala, koncentruj se, nespi,...) do postele jsem ten večer padla:D neumytá, oblečená... absolutně hotová:D Díky bohu, že mě čekal víkend bez dětí - Brian vzal oba kluky do hor - já strávila užasný víkend se Sandrou.. v sobotu Hiking:D asi 15 - 20 mil a v neděli wash park a zmrzka:D pohoda, žádný děti a já si fakt odpočinula, jako nikdy....

Toť Disneyland - dovolená???????????? Ani ve snu!!!!! můj jediný volný čas - spánek (v noci) a 4 hodiny v pondělí od 20-24:D