Jen tak:D

10.01.2013 21:17

Ha, krásný předvíkendový večer... Nemůžu uvěřit tomu, že píšu dříve než za 3 měsíce:D No nic... Co není může být.

Broncos jsou v Play off... Velká událost. Stal se ze mě fanoušek amerického fotbalu. Je to asi něco amerického či co:D Všichni doufáme, že se dopracujou k superbowlu v únoru. Byla by to událost. Nový quaterback Peyton Manning je prostě třída:D... no nic to jen tak. V neděli je velký zápas:D 

Zítra budu slavit rok a půl v USA. Nemůžu uvěřit, že za tři měsíce už budu potvrzovat letenku domů:D To je za chvíli..

Ale chtěla jsem jen tak pozdravit a říct pár novinek. Takže:D Nový rok a Silvestr. Vloni jsem hlídala kluky, takže jsem si Silvestra moc neužila. Díky tomu, že Colorado je hodně suchý stát, tak jsou tu zakázané i ohňostroje. Prostě a jednoduše jsem se nemohla letošního Silvestra dočkat. Dalším důvodem, proč jsem se nemohla konce roku dočkat byl i fakt, že jsem měla koupené lístky na Broncos... Poslední zápas s Kansas Chiefs. Saskia přišla před Vánoci s ideou, že se možná na Silvestra vypravíme do Aspenu. To mi samozřejmě narušilo plány. Zápas byl 12/30. Kdybychom jeli do Aspenu, tak dříve. Z tohoto důvodu jsem lístky prodala. Byl by to risk. Za lístky jsem dala kupu peněz a chtěla jsem alespoň něco zpátky. Lístky byly pryč ještě ten samý den. Měla jsem radost, že jsem někomu udělala hezké Vánoce. Do Aspenu jsem samozřejmě nejeli, tudíž jsem zápas sledovala v televizi. A jak říkají fanoušci. Měla jsem nejlepší místo k sezení:D V den zápasu mi Jennifer, které jsem prodala lístky poslala fotku sebe a jejího manžela sedících na mých místech:D Jennifer dala lístky manželovi( velkému fandovi) k Vánocům. 

Ale zpět. Silvestr. Tak jako obvykle jsem to neprožívala, i když ano. Mám velké očekávání od roku 2013. Spousta věcí se stane. V červnu se chystám na 10 dní na Aljašku:D V únoru se jedu podívat do Jižní Karolíny a města Savannah, v březnu na Floridu a na květen plánuju vzít auto a jet se podívat do Utahu na Moab, do Arizony na Antelope Canyon a přes jih Colorada zpět do Denveru. Tím bych si splnila vše, co jsem měla v plánu vidět než odjedu. Východní pobřeží si nechám na další návštěvu, protože v USA nejsem rozhodně naposledy. Je to můj druhý domov:D 

Nicméně velká a poslední noc 2012 nebyla nijak divoká. Saskia, Já a Pilar jsem měli rezervaci v country clubu. Takže to znamenalo trochu se dát do gala. Bob zůstal doma s dětma.. Asi tak všichni byli v posteli s Ipadama. No asi bych měla být ticho teď, když i já patřím do Ipad rodiny:D Ale i tak do clubu jsme se dostali v 10 večer... Při vstupu nám hned vrazili víno do ruky a bav se. Byl to celkem zábavný večer. 

Upsss byla jsem označena za nepisálka. Ale lidi snažte se pochopit, že mám na krku 3 děti, zlobivý rodiče, školu:D Ne vážně. Budu do konce pobytu trochu snaživější. Mám to za pár. A spousta věcí se stane, takže je na čase jít do sebe. 

V tomhle článku jsem popsala Vánoce a Silvestra. Článek jsem začala psát na začátku února a hle je skoro půlka března. Takže takže takže. Další článek, který dopíšu bude o Jižní Karolíně a tím si tak trochu splním, co jsem zameškala:D