Jižní Karolína

24.02.2013 14:27

Krásný podvečer,

 dlužím opět velkou dávku informací. Ok, tak se do toho dejme. Článek o novém roku a tak okolo ledna mám skoro dopsaný, jen malé úpravy. Ale ráda bych Vám popsala můj 6ti denní pobyt v Jižní Karolíně. Musím přiznat, že Jižní Karolína je místo, které bych si reálně dokázala představit jako místo, kde bych mohla žít. Ale neděste se. Ano ano, Colorado mám pod kůží a jen tak se odtamtud nehne, ale Jižní Karolína je prostě nádherná. Jih, jak se patří. Takže začněme popořadě. Na Svatého Valentýna nás v 8 hodin ráno vyzvedlo auto od Mercedes Benz. Bob a Saskia mají několik mercedesů, tak je jim tato služba poskytována. Což je bezva, protože není nutné obtěžovat nikoho s odvozem a tak. Opět nastala sranda s balením. Já opět v mém příručním zavazadlem celá sbalená na 6 dní. Saskia, Bob a Děti opět ve 4 kufrech+golfové hole+3 autosedačky. No náklaďák. Miluju cestování v letadle. S Rylanem a Flynnem to bylo relativně v pohodě, ale tyhle děti - WOW!!!!!! Cestou do Jižní Karolíny jsem seděla  s Emmy, což bylo v pohodě. Povídaly jsme si, hrály hry a Emmy usnula. Prostě POHODA! na rozdíl od dvojčat. Ta seděla se Saskií. Nejenže se rvali a řvali na celé letadlo. Rodiče by měli přemýšlet. Někdy se to fakt vyplatí. Jako například sednout si mezi dvojčata:D!!!!! Takže milá Chloe a Luc byli na přes dr..u celou cestu do Atlanty a celou cestu do Savannah. Kopali do sedadel kolem sebe, prostě zlatíčka. 

Cestovali jsem přes Atlandu do Savannah v Georgii. 

Málem bych zapomněla říct to podstatné. Důvod cesty do Jižní Karolíny. Tedy pojďme na to. Bob má 2 sestry Kate a Jennifer. V Jižní Karolíně se měla sejít celá rodina. Kate, její dcera. Jennifer a její 4 děti s rodinami. Kate má "letní" dům na Brays Island plantation. Podívejte se na obrázky 

www.google.com/search?q=brays+island+plantation&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RigsUdedNfGWyAG_3YCADg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=485

Brays Island je absolutně úžasné, překrásné místo. Jde o bývalé plantáže, které nyní slouží jako "důchodová" destinace. Domy mají hodnotu několika miliónů dolarů. Brays Island se nachází mezi Savannah a Charlestonem. Charleston je hlavní město Jižní Karolíny a jak jsem říkala dokázala bych sebe představit v ulicích Charlestonu.

V pátek ráno jsem vstala brzo, ještě před východem slunce s tím, že jdu pořídit nějaké fotky okolí. Asi nejzajímavější a absolutně okouzlující jsou stromy, které se jmenují Spanish Moss. Jde o typické stromy Jihovýchodu. Věřily byste, že na Brays Island žije 30 druhů hadů z toho 6 smrtelně jedovatých? Aligátoři a želvy... Málem mě oživovali, když mi řekli... Že v tuto chvíli přichází Jaro a s tím, i hadiiiiii.... Aligátora jsem viděla jen malého v přírodovědném centru. Ale i tak. Když jsem si půjčila kolo, abych si plantáže projela na kole. Necítila jsem se zrovna nejlépe. Ranní procházka z foťákem se vyplatila. Bylo opravdu nádherné slunečn ráno. Téměř u konce mé ranní procházky jsem měla infarktový stav, který mi přivodil divoký kůň jen tak řítící se přímo na mě. Brays Island je známé místo, kde je absolutně běžné mít koně nebo jezdit na koni. Takže vedle našeho domu, kde jsme zůstali byla velká stáj. Později jsem se dozvěděla, že kůň, který se řítil na mě, který měl sedlo, ale ne jezdce byl vlastně "malý" chudáček (byl to obrovský kůň), protože se uhodil,když ho vyváděli z přívozu a jak se uhodil utrpěl šok a utekl s tím, že já jsem utrpěla šok - to už nikoho nezajímalo. Toť mé dobrodružné ráno. Po snídani byl na pořadu dne jezdění na koni. Tedy to jsme si všichni mysleli... ALE na pořadu bylo jedno kolečko na poníkovi. Poté jsme měli společný oběd a děti (Chloe a Luc) šly spát. Saskia, a její neteře jely nakoupit. Dvojčata jsem daly spát, takže já jsem čekala až se zlatička probudí. Poté mě čekalo překvapení v podobě večeře. Ústřice. Nikdy bych nevěřila, že jsou naprosto úžasné. Jeli jsem všichni na speciální místo, naprosto nevím kde, byla tma:D Cestou zpátky jsem řídila a nebýt Kate, která mi ukázala cestu, nevím, kde jsem. Druhý den jsem se snažila na kole najít cestu:D a ani náhodou jsem to nenašla:D No nicmně zpět k ústřicím. Dali nám ústřice, které byly horké. Každý vyfasoval rukavici, nůž a nálož kečupu, hořčice, křenu, tabasca a dalších věcí. Já absolutně zbožňuju ústřice s tabascem. Otevřít ústřice už je trochu pokročilá práce. Některé šly otevřít lehoučce a jiné jsme neotevřely ani heverem. Nicméně tyhle slizké věci mi fakt chutnají. Další den jsem se vydaly do bazénu:D Ha ha ha.. miluju chodit do bazénu s dětma. Vždy se něco stane. Tentokrát se Emmy podařilo udělat bobek do bazénu:D Ihned se objevila cedule. Bazén mimo provoz. Uzavřen z provozních důvodů 24 hodin. Ani jsme se nestačili namočit. Odpoledne, když děti měli čas na spaní jsem si půjčila kolo a jela si projet Brays Island. Plná očekávání vidět želvy a aligátora jsem vzala kolo, foťák a šupky dupky. Po chvilce, kdy jsem si říkala, kruci, já nemám ponětí, kde jsem:D Jsem se radši otočila směr zpět. I tak jsem si cestu prodloužila:D a celkově jsem si Brays Island prohlédla do detailu. Další den nás čekala návštěva Charlestonu, na kterou jsem strašně těšila a nemohla se dočkat, až si prohlédnu domy jihu:D Bohužel pršelo a byla zima a foukal vítr, takže jsem to udělaly tak, že jsme se šly naobědvat - hnusnější jídlo jsem snad ještě neměla. Něco jako klobásky se zelím a něco dalšího. Fuj fuj fuj.... Nicméně po obědě se nedalo dělat nic jiného než jet zpět. Samozřejmě, že se na cestě zpět vyjasnilo:D Ale věděla jsem, že nejsem v Charlestonu naposledy. Druhý den jsme se se Saskií rozhodly prozkoumat Charleston znovu. Tentokrát hlásili krásné počasí. A taky, že ano! Modrá obloha a relativně teplo. Yummy obídek, procházka po Charlestonu a prohlídka muzea o Velké válce USA. To vše stálo za to. Charleston má absolutní atmosféru Jihu a malé uličky s malými obchůdkami a historickými budovami, to vše mi absolutně učarovalo. A pohostinnost a jídlo, co jsme měli ten den absolutně napravilo obraz z předešlého dne. Po zbytek pobytu se nic moc nestalo, jen večeře, oslova Bobových narozenin a cesta domů. Ohhhh man, opět to stálo za to. Uřvaný děti. Strašně bych si přála, aby jednou Saskii a celou uřvanou skupinu vyhodily z letadla (samozřejmě já v tom letadle nebudu:D). Možná pak by něco pochopili, kdo ví? Nicnémě toť celé drama. 

O týden později mi začala škola a hádejte co? Máme téma "Američtí spisovatelé". Naše učitelka si vybrala velmi zajímavou knihu Marka Twaina Huckleberry Finn. Tuto knihu musím za měsíc přečíst. Takže o zábavu postaráno. Jej....