Novinky posledních dní

05.04.2012 18:48

Protože jsem opravdu dlouho nenapsala ani řádku:D, tak to musím dohnat. Co se stalo v poslední době. Hmmmmm, změna času... To byla sranda největší a já byla za naprostýho pitomce. V Americe se čas měnil 10.3. v čechách se čas měnil až na konci března. No a já chytrá. No takže o hodinu méně tady, to je o 9 hodin s ČR a tak jsem to pořád počítala, až mě kamarádka opravila, hmm, to je ale o 7 hodin méně... To do teď nechápu, jak na to přišla, ale co:D Přemýšlet v různých časových pásmech je hrůza. Jako domluva s rodičema na skype. př. Tak můžeme skypovat v 8 hodin. Otázka z čr: Mého času nebo tvého času. Tak já napíšu skype v 8 hodin mého času a ve 4 hodiny tvého času atd..... Každá aupair si tím prošla, ale je to sranda vážně. 

Počasí - neuvěřitelný. Od té doby co jsme odjeli do Californie bylo v Denveru neuvěřitelných 20 - 25°C a tyto teploty vydrželi až do tohoto víkendu, kdy v neděli bylo 80°F takže 24°C ve stínu (který v Coloradu není) a v pondělí se ochladilo na 5°C a začalo sněžit. Ve úterý bylo ještě hůř - 2°C a celý den sněžilo. Všechny stromy (třešně, prostě vše) bylo pokryto sněhem no a ve středu a dnes je zase léto:D 20°C, slunečno, po sněhu ani památka, sucho... prostě Colorado a mě opět bolí v krku!!!!!! a co hůř zuby:( No snad to přejde:D.... MUSÍ! 

Jako správný idiot:D ano, jsem rozbila foťák, takže mě čeká koupě nového:D Jak se říká, když se daří, tak se daří!!! A bez foťáku zůstat nemůžu, zvlášť, když mě čeká cesta Californií:D. Ano, zítra jdeme zamluvit zájezd minidodávkou.. cca 7-13 lidí. Cesta povede z LA do Joshua National park, Lake Havasu, Grand Canyon, route 66, Las Vegas (2 noci), Death Valley, Sierra Nevada, Yosemite, San Francisco, Napa Valley a zpět do Denveru:D bože nemůžu se dočkat. Bude to paráda... Budeme trávit noci v hotelu (3 noci) a campování (4 noci)... paráda. Ještě vidět San Diego a budu vidět z Californie vše, co jsem si přála... Ale není všem dnům konec. No a aby toho nebylo málo. V sobotu:D jsem kývla kamarádce na dobrodružnou cestě do Dallasu na koncert Coldplay... Pojedem autem přes Kansas a Oklahomu do Dallasu... cesta=14 hodin:D

Další věcí jsou Velikonoce - překvapivě pro mě... taky barví vajíčka a mají tzv. Egg hunt, což je ale stejné, jako naše koleda... takže letos poprvý v životě nedostanu pomlázkou...JUPÍ!!!!!!!!!!! a na Velikonoce tedy zítra jedeme do hor!!! Vail, am coming:D

Daně - ano musím zaplatit daně do 15.4. a bude to 100 dolarů, což není tak hrozný, ale příští rok - 700 dolarů - to je hrůza - to se mi ani nechce platit!!!!! To je dovolená v Mexiku:D Ale to je ještě daleko:d rok - to se dá našetřit:D

Takže toť novinky...jo málem bych zapomněla. Dokončila jsem školu, mám splněno 6 kreditů a můžu zažádat o prodloužení pobytu:D 

 

Tak pááááááááááááček a brzy:D (snad)