Velikonoce - Easter egg hunt

15.04.2012 16:32

Hi everybody:D,

opět s týdenním zpožděním všechny. Dneska je asi nejlínější den v roce. Nic se mi nechce, naprosto nic. Jen sedět na gauči a sledovat Grey´s anatomy. A víte co? Líbí se mi to!! Bože je 23.5. 7:48 večer a já se rozhodla doplnit resty. Velikonoce, asi nejhorší 4 dny v tomto roce. 

Na tyto Velikonoce jsem se velmi těšila. Poprvé za 26 let jsem nedostala výprask, jejj.. Velikonoce jsme strávili ve Vail a Beaver Creek. Přijela i Jill s dětma, takže to byl docela chaos. Nicméně. Co se také nestalo. Na zelený čtvrtek jsem si večer čistila zoubky mým super vibrujícím kartáčkem, který mi zajel někam, kde mám plombu. Ani se nebudu zmiňovat, že umyvadlo bylo celé červené a já myslela, že mi zuby vypadnou. Ale ok. Ráno jsem se probudila s tím, že jdu k zubaři. nemohla jsem otevřít pusu, dotknout se jediného zubu, rozervaná dáseň, prostě paráda. Zubař v Americe, to abych si v ČR vzala půjčku. Zubaři jsou tu placeni více než plastičtí chirurgové u nás. Ale vzala jsem si prášky na bolest a fungovala normálně řekla si, že pokud se to po Velikonocích nezlepší, budu muset k zubaři. 

Pátek  - ani nevím, jak jsem přežila, ale ibuprofen se ukázal jako můj tradiční zabiják. Takže taky bezva, říkala jsem si. No, ale asi nejhorší den nastal v sobotu. Nebudu se zmiňovat, že jsem celou tu dobu nejedla, prostě to nešlo. Pusu si vyplachovala peroxidem. V sobotu ráno jsem se probudila s tím, že mě bolely všechny zuby, které mi kdy zubař spravoval. Mé 2 plomby a nastavovaný ulomený zub. To už mi přošlo divné, ale smířeně jsem si řekla.. Bezva, když už tak už. Opravdu jsem se totiž domnívala, že plomby jdou ven. V tu dobu zasáhla Phyllis (Brianova matka), která měla nejlepší drogy na světě:D Tylenol. Nejlepší prášky na bolest. Fungují okamžitě. Zásobovala mě po celou dobu Velikonoc. A jako zázrakem mě bolest na velikonoční pondělí přešla. Štástná jak blecha jsem ale čekala, kde a co se zase ozve a mimo jiné jsem na svět přivítala nový zub moudrosti:D Zmetek jeden!!!!!!! :D

No ale zpět k Velikonocům. V sobotu nás čekal tradiční velikonoční sběr vajíček. Tady to mají tak, že dají do vajíček (něco jako kinder) sladkosti, peníze nebo nic a poschovávají vajíčka nebo je prostě rozházejí. Děti potom soutěží, kdo sebere nejvíce vajec. Byl to poslední víkend před závěrem sezóny. Velmi bídné sezóny, mimochodem. Setkala jsem se taky s velikonočním zajíčkem. Prostě byla sranda. Zlatý hřeb večera nastal další den, kdy Phyllis dělala to nejlepší jehněčí, jaké jsem kdy jedla. No to už ale šup do Denveru.

Velikonoce v Americe jsou vše o dětech a ne o alkoholu jak u nás. Egg hunt, jak tomu tady říkají je rodinná atrakce pro děti. Když jsem se snažila vysvětlit a na youtube ukázat , jak my slavíme Velikonoce, tak na mě koukali jak na marťana.  Takže musím říct, že to byly první Velikonoce, které jsem si opravdu užila. Jediné co mi opravdu chybělo bylo barvení vajíček s mými sestřenkami a bratranci. Každý rok je to zábava. Tady vajíčka taky barví, ale šidí to:D jak můžou.

Toť Velikonoce....