A je tu první rodina:-) Bude i poslední????

04.04.2011 21:38

Krásný pondělní podvečer,

během víkendu se udály velké změny. Ano, je tomu víc jak měsíc, kdy jsem plná nadšení a optimismu vyrazila směr Student agency v Praze v Ječné ulici. Velmi ochotné a milé slečně jsem odevzdala veškeré možné i nemožné papíry, potvrzení a prošla úspěšně (tedy, alespoň doufám) psychotestem. Čili je tomu měsíc, co plna očekávání sedím u emailu a očekávám jakoukoliv zprávu.

V sobotu 2.4. v 5:30 mi přišel "welcome" email.. Hurá, je tu rodina, které se líbíte a projevila o Vás zájem. Dychtivě jsem tedy otevřela aplikaci a čtu... 3 děti, Virginie, místo zahrady les...JEDNÍM SLOVEM PARÁDA. Plná pozitivních vibrací odepisuji zpět na email, že skutečně budu velmi ráda, pokud se spojíme přes telefon nebo skype. Ptám se na otázky typu, jak daleko je škola či školka, co přesně očekávají od možné au pair, jaké je jejich oblíbené jídlo, koníčky, hudba, film.... aj... Probíhala velmi přátelská výměna emailů s tím, že jsem se dohodli v neděli 3.4. na tom, že si zavoláme. 

Celá nervózní se připravuju na interview přes skype.. zamaskuji poslední pupínky:-) znovu si pečlivě prostuduji jejich materiály a ouha... zvoní mi mobil!! Začínám trochu vyšilovat.. Proboha přes mobil, vždyť je neuslyším, bude to šumět...:-) PROSTĚ JÁ!!!!!

Takže postupně.. Uklidni se, přestaň cvakat propiskou a zubama a PROBOHA VEM UŽ TEN TELEFON!:-)

Hi Michelle, Petra speaking, a už to jelo:-) Nejen, že v telefonu to příšerně hučelo, jako kdyby v něm plavaly velryby, ale Michelle napadla úžasná věc.. Dám tě nahlas, jo? Skvělý, už teď je neslyším a teď na mě budou mluvit přes celou místnost. To už jí neuslyším vůbec!! No a taky, že jo!! Vypadávalo to, hučelo. Ve finále mi to přišlo velmi vtipné. V agentuře říkají.. udělejte dobrý dojem... No v případě, že za každou větou říkáte vy či rodina: "prosím, neslyším, můžete to zopakovat" to je trochu problém.

Ale i přes tyhle drobné patálie jsme si řekli, co jsme potřebovali. Hovor trval půl hodiny, během které jsem si vyjasnili povinnosti aupair, pohovořili jsme na téma koníčky, co bych s dětmi prováděla aj.. Prostě všechno bylo absolutně bezvadné, až do poslední části hovoru. NAČASOVÁNÍ. "kdy můžete přijet?" má odpověď byla, že od 1.6. mohu kdykoliv, ale že bych opravdu ráda z ČR odjela co nejdříve. Bohužel, bohužel a ještě teď mě to mrzí, mi rodina oznámila, že hledají au-pair až od srpna. BEZVA, říkala jsem si, tak já už se pomalu vidím ve Virginii a pak tahle rána pod pás. 

Po dlouhém (opravdu dlouhém) přemýšlení, kdy mi hlavou létaly myšlenky.. pracák, volno,..aj. jsem se rozhodla.......bohužel nepřijmout.

Jestli dělám chybu??? Možná ano, možná ne? Kdo ví... Doufám, že další nabídky ještě přijdou. Jak všichni říkají, je to první rodina, uvidíš!!!

So we will see:-)