A jsou tu Velikonoce - aneb času je čím dál méně

24.04.2011 20:06

 Ahoj a krásný nedělní večer,

Ani nevím, jestli někdo občas zabrousí na tento web. Pokud ano, tak děkuji. Pokud ne, tak děkuji internetu za možnost někde ventilovat mé pocity a názory.

Od posledního článku, kde jsem popsala můj první telefonát a kontakt s potencionální rodinou uběhlo hodně vody a také se toho hodně událo. Od té doby se mi ozvali další tři rodiny. Ze dvou si nyní vybírám a přiznám se, že to není vůbec jednoduché. Znáte se pouze přes telefon, max. přes skype. Každý je milý a nelze získat přestavu co je skutečné a co je přetvářka.

Nicméně druhou rodinu jsem také odmítla a nyní jsem byla pevně rozhodnutá, že vezmu maminkou se 4 letou holčičkou. Už jsme měli telefon i skyping a bylo to fajn... Nicméně včera se ozvala další rodina a trochu mi narušila plány ve snadném rozhodování. Není to jen atmosférou a celkovým dojmem, který z rodiny mám,ale i fakt, že je více sourozenců a přítomnost obou rodičů, to vše je velmi znát.

Není to jednoduché. Na počátku jsem si říkala, že vezmu první rodinu, která přijde. Bohužel rodina mě chtěla až od srpna, což bylo později než jsem uváděla v aplikaci no a druhá rodina byl zase jiný extrém.

Nyní mám týden na rozhodování, protože maminka s holčičkou jsou na týdenních prázdninách bez přístupu na email. Takže do týdne musím absolvovat vše a už se konečně rozhodnout!!!!

Držte mi prosím pěsti, budu to potřebovat:-)

Všem přeji krásné velikonoce a see you soon