AuPair Care Academy - aneb DON´T SHAKE A BABY AND CALL 911!!!!

14.07.2011 22:46

 Krásné ráno do Čech:-) (vtipné - já jdu za chvíli spát),

protože zážitků je opravdu moc a moc, tak musím první týden rozdělit do více částí, jinak by z toho byla jedna slohová práce.

Začnu tedy akademií, jak už napovídá Nadpis. Pokud si někteří říkáte, DON´T SHAKE A BABY (netřást s dítětem) a nechápete, proč se o něm zmiňuji, tak buďte klidní - všechno bude,ale postupně.

SO:-), Do Newarku jsme přiletěli přibližně ve 12 hodin místního času. Následovalo imigrační, kde jsme ukázali všechny doklady, otisky jsme prsty do databáze, vyfotili si nás a Welcome to the U.S. Po imigrační kontrole jsme zjistili, že kufříčky přiletěly s náma a už na nás i čekaly.  Než jsme se dostali na hotel chvilku trvalo, protože jsme čekali na delegaci z Brazílie a transport z letiště do hotelu trvala cca 30 minut. Takže jsme se do hotelu dostali až kolem 15 hodiny.

Než jsme si stačili vydechnout a rozkoukat se, tak si nás už vzala do parády koordinátorka a začala nám všechno vysvětlovat, přivítala nás, podepsali nám DS formy, pro případ, že bychom chtěli vycestovat mimo USA. No a pak až nás propustili s tím, že máme volno až do druhého dne do 8 hodin. Takže jupí a šup do bazénu:-) 

Ještě se vrátím ke skupině Brazilek. Ti chudáci, kteří byli při tom, když jsem balila, tak podotknu, že brazilky měly s sebou jen kabelku a malou taštičku cca do 50 l ( pro srovnání - já měla 88 l a i tak jsem toho spoustu nechala doma). Nutno podotknout, že chuděry přijely v kozačkách (venku 40°), ale i tak. 

Druhý den jsme začali absolutně opulentní snídaní:-) nevím, proč pořád jím ty cereálie:-) Jedla jsem je i tady doplněnou o výborný melouny. Mňam. Hodina začala v 8 hod. To co jsme probírali byly takové krásné řeči o ničem a o něčem. Následoval výborný oběd - sendvič:-( chci jídlo ne housku:-),ale vidina výletu do New yorku nás držela při životě:-) Probrali a sumarizovali jsme vše co víme i nevíme:-) o dětech do 3 let. Další den se pokračovalo téměř ve stejném duchu jen s tím rozdílem, že nám ukazovali i první pomoc:-) Když do místnosti nakráčel chlapík, s dlouhými vlasy a velký asi 140 cm a začal skoro rapovat, myslela jsem, že se vážně neudržím a vybuchnu smíchy a podle pohledů přítomných jsem rozhodně nebyla sama. Z chlapíka se ovšem vyklubal absolutní sympaťák a my zkoušeli všechno možné a nemožné i pro nás nepochopitelné. No a čtvrtek byl už kraťoulinký, protože v 11:30 jsme odjížděli na letiště a razili směr Denver:-) Jupíííí, ale ponaučení to mělo, protože nejcennější rada a absolutně nová informace pro všechny (136 aupair a 50 národností) DON´T SHAKE A BABY a díky Barunce jsme nedělali nic jiného, než, že jsme to všichni opakovali neustále dokola, až z toho pro českou skupinu vzniklo motto týdne:-) Je pravda, že v posledních hodinách jsme se dozvěděli, že máme volat 911 snad i při tom, když má dítě špatný spaní a prdíky:-) Takže Viva la Colorado and Don´t shake a baby and call 911:-):-)

 

New York City

 Huge huge huge exciting city. Výlet do New Yorku byl v úterý v podvečer až večer. Prostě tak, že návrat byl v 10 hodin večer:-) Trochu mě mrzí 2 věci: 1. bylo 40° i v 9:30 večer bylo 30° a 2. byl to bus tour:-) Což znamená fotit přes sklo, dívat se jen přes sklo a pokusit se nasát atmosféru přes sklo:-) Byly jen 2 zastávky:-) DŮLEŽITÝ ZASTÁVKY:-) Socha svobody a Times sq. Ok, díky oparu a velký dálce jsem pořádně Sochu Svobody, která se technicky nachází v New Jersey ani neviděla (ne zřetelně), takže co?? Do New Yorku musím znovu:-) Times sq, to už byla jiná:-) Měli jsme hodiný rozchod:-) Řěkněme, že brada mi spadla po minutě a nahodila se až po 2 dnech:-):-) Nevěděla jsem kam se podívat dřív, co dřív fotit, Hard rock café, Chrysler building.. Všechno bylo večer, takže světla všude, no prostě úžasný:-):-) 

Brooklyn bridge, Empire state, Wall street, Brodway, 5. Avenue, Central park, Rockefeller, Plaza hotel, dům,kde se točili přátelé - to všechno jsme viděli z autobusu, tedy vlastně až na Brooklyn Bridge. Čekali jste víc??? To se prostě musí vidět!!!! Kdo nezažije, nepochopí!:-)

Prostě a jednoduše Milý New Yorku. Nevidíme se naposledy:-) Mám tolik fotek, že jsem si řekla, že Times sq. na 30 způsobů vidět není nutné:-), takže jsem vybrala jen pár:-) s tím, že prosím u fotek buďte schovívaví:-) fotila jsem převážně z autobusu:-)

So, good night