Camping :) a to ostatní

01.09.2011 06:43

Ano a je opět po víkendu:) Může mi někdo říci, proč týden v Americe začíná nedělí????? No nic, asi před hodinou jsem se vrátila z campingu s ostatníma aupair:) Přátelé, to byl zážitek!!!! 

Ale po pořádku:) Tak nějak zrekapiluji předešlý týden. Takže díky bohu, začala škola, tzn... Flynn byl opět ve školce 3 dny v týdnu. Což bylo super. Zbývající dny jsme byli v Monkey Bizness (skákací centrum) a v Children muzeum. Ale kluci byli skvělí, takže jsme si to užili. Bohužel moje noha nedovoluje bazén, tak stále trpím a toužím po bazénu a plavání, ale snad za 14 dní. Strup se mi pořádně udělal až dneska. Hold jsem spadla opravdu blbě. Hnisalo to skoro celý týden. Když to včera ostatní aupair viděly, tak mě prosily, ať si to zakreju, ale věřte, není to tak hrozný, jen to blbě vypadá:) a občas v tom škubne:):) Příští týden, ale na rafty nemůžu:(( což mě neskonale mrzí. Mimochodem kalhoty,které jsem si rozervala na bruslích jsem chtěla lehce ustříhnout, aby zase byly OK:) Jediný, malinkatý háček byl v tom, že na zadku byla díra jako kr....a, vlastně jsem s tou dírou vesele šla městem:) a všimla si jí až, když jsem ustříhla nohavice. No takže milé kalhoty šly do koše ( a to jsem si je)) koupila před 14 dny..chjo)

Ale zpět k důležitějším věcem:) Takže k narozeninám jsem od Briana a Hollie dostala $100, takže jsem si řekla, že si za to koupím něco, co jsem už chtěla dříve - ipod:) sice jenom shuffle, ale i tak z něj mám radost a mám konečně hudbu na jednom místě a můj ipodíček je krásně modrý. Cíl bylo také koupit nové kalhoty, ale bohužel Ross zrovna nenabízel žádné, takže příště:) Místo kalhot:) jsem si koupila krásné černé šaty Calvin Klein za $ 50 (milujeme Rosse:))

Camping

Kempovat se jelo v sobotu ve 2 hodiny odpoledne. Já byla totálně unavená, protože jsem předešlou noc nespala. Víte proč???????? Vzbudil mě alarm. Já celá vyděšená, co se děje. Byla jsem sama v domě, protože ostatní byli v horách nebo také na Campingu. No nic. Tak jsem vstala a idiotsky se zeptala: "Haló???":-) Upřímně řečeno nevím, co bych dělala, kdyby mi někdo odpověděl: "Ano???" No nicméně, v domě nikdo nebyl a všechny dveře byly zavřené, takže do teď nechápu, co se stalo a proč alarm řval. Každopádně od 3.14 jsem byla vzhůru a nemohla spát, tak jsem koukala na filmy a až cca v 7 hodin ráno usnula únavou a vyčerpáním:) Ale zpět, Camping. Jelo se do Chatfield state park (jezero a nic:)) Vážně bylo tam uměle vytvořené jezero (alespoň si myslím, že bylo umělé. :) a obrovské prostory pro kempování. No dorazily jsme tam se Sandrou (au pair ze švédska) cca v 2.15 minut, protože jsme trochu bloudily (po pravdě, jsem byly totálně ztracené:)) Krásně jsme postavily stan, a co teď???? Hmmmm.. Co dělat. Půjdeme k jezeru. Jenže pláž byla zavřená a moje noha (která i po 14 dnech hnisala jako o život) neumožňovaly plavání. No ale i tak v 40°C se utábořily ještě s ostatníma aupair na pláži u jezera. Bylo to fajn, byla nuda, ale nějak jsme ty 4 hodiny strávit musely. V 7 hodin byla večeře. Absolutně hnusný fazole (ale prý chlouba naší area director - nevím, nevím), hamburger (samozřejmě z polotovaru), bramborový salát a coleslaw. Všichni jsme hlady šilhali, takže jsme byli vděčni za 2 hamburgery. A co teď???? opět nic a čekání na s'murfs (marshmallows opečený na ohni, plátek čolokolády a připlácnout to mezi 2 krekry (takový sladkosladký sandwitch - mňam). Já osobně miluju jen opečený marshmallows, protože se zbytkem je to sladký moc a moc. Po s'murfs nastala ta pravá legrace. Dorazila návštěva. Bouřka s větrem. Ale ne větříčkem, pořádným větrem. Vzhledem k tomu, že se kempovalo na rovině a otevřeném prostoru bylo to opravdu nepříjemné:))) Nedalo se mluvit a udržet rovnováhu a nepřidělané stany (samozřejmě nééé ten náš:)) měly velké problémy udržet se na zemi. Vzhledem k tomu, že i bouřka dosáhla většího rozměru, tak jsme se uchýlili do aut. No není to zážitek kempovat v autě:)??? Po cca hodině jsme mohli vylézt z auta, ale vítr stále burácel. Náš malý roztomilý stan:) byl v pohodě, ale sousední stan (obří) měl velké problémy. Že by to bylo tím, že nebyl upevněný kolíkama????? Kdo ví :D No abych to nerozmazávala:). Slečny nás, docela zoufale, požádaly, abychom se Sandrou spaly v jejich stanu, protože jinak odlítnou (nebyly daleko od pravdy:)). Tedy asi v 11 hod možná déle jsme za tmy sbalily náš stan, našema kolíkama jsme připevnily velký stan a přesunuly své věci do velkého stanu. Pak už to bylo celkem v klidu, vítr burácel, ale opravdu nehrozilo, že odletíme:) Just perfect weather for camping:)))). Ráno byla opět modrá obloha a opět vedro:) Vzhledem k počasí se ovšem nekonala přehlídka balónů :( A moje noha se možná tak lekla větru a bouřky, že přes noc přestala hnisat a začala se uzdravovat a to tak, že dneska už nemám žádný strup, ale jizvy zůstanou:) Takže tak camping:) 

Následný týden (ten poslední srpnový) a zároveň poslední s teplotama okolo 35°C proběhl bez nějakého vzruchu. Jen jsem plna očekávání sledovala poštovní schránku a očekávala mou zásilku kontaktních čoček na 8 měsíců:) Bohužel, ale zároveň díky bohu a konečně dorazila včera!!! Jupí, jupí. Konečně mohu nosit sluneční brýle. Nevím, fakt nemám ponětí, proč v USA jsou čočky na předpis (nesmysl:)!!!) Ale nevadí. Jak jsem již psala noha je v pohodě a myslím si, že za pár dní zmizí i modrofialovorůžové zabarvení (rodiče, hlavně pro Vás, abyste měli klid:))) a věděli jste, že noha je v pohodě, takže můžu znova na brusle!!!:))

V pondělí 5.9. nás čeká Labor day, takže "volno". A pravděpodobně bude v horách... Jupí:) Viva Vail:) V horách už začalo lehce přisněhovat:) a tady se s 1.9. lehce ochladilo na 30°C a od příštího týdne už bude vysněných 25°C. Nesmějte se!!!! Jsem tu už 7 týdnů a po celou dobu jsou teploty okolo 40°C a jasná obloha. Říkáte super letní počasí. Ano, ALE!!!! Je to moc dlouho!! a i tady říkají, že tolik dní, kdy je tak šílené vedro bez pořádného deště, není normální. Takže nás čeká podzim okolo 20-25°C :D

 

Kino:)

Potřebuju jít do kina:) Tímhle jsem obtěžovala Andrejku už asi 14 dní:) a v uterý byly mé prosby vyslyšeny. Šlo se do kina na film The Help. Nejdříve jsem se trochu obávala, že nebudu rozumět a film nebudu pobírat. Ale k mému úžasu a překvapení jsem rozuměla (samozřejmě ne všemu, ale rozuměla). Film doporučuji všema deseti. Je to vtipné, je to drsné, je to americká historie a bohužel i trochu současnost, jak jsem se dozvěděla (ale opravdu jen trochu)

No jak říkám, nic moc se tu neděje:)))))) Ale mám se úžasně a jsem strašně ráda, že tu jsem:)