červen a červenec - aneb zprávy ze zákulisí....

25.07.2012 19:54

Víkend po návratu z Mount Rushmore jsem si uvědomila, že mě čeká pouhý měsíc s Hollie, Brianem a klukama. Začala jsem trochu šílet, protože zabalit celý rok života je hrůza.

Nové rodiny jsem začala hledat na začátku června. Nevím, co jsem čekala... Asi 20 rodin každý den. Po cca týdnu mě kontaktovala rodina ze San Francisca, konkrétně z Redwood city. Velmi sympatičtí mladí manželé se 3 klukama (4,2, 10 měsíců). Ten samý den mě kontakovala rodina z Colorada. Byla to rodina Sandry, kterou jsem znala. Už jsem byla celkem rozhodnutá, že ji vezmu, protože jsem si říkala, že je znám, Sandra mi vnutila, že mě vezmou na Hawaii, vlastní auto, platí víc než je běžné. Prostě mi vyjmenovala věci, proč ona s nima zůstala celý rok. Pro mě bylo velmi směrodatné to, že zůstanu v Coloradu, budu blízko kluků a mých kamarádů tady. Ostatní materiální bonusy taky nebyly k zahození. Další a poslední rodinou, která se mi ozvala předtím než jsem kývla rodině v Coloradu byla rodina z Pensylvánie. Česko-americká rodina... výsměch!!! Jedu do Ameriky mluvit česky... Ani za 500 dolarů týdně. Přesně měsíc před koncem mého prvního roku jsem tedy kývla rodině z Colorada s tím, že děti budou měsíc na Hawaii, kam já nepojedu. Takže mě čeká měsíc bez dětí s autem k dispozici a jako bonus budu moci hlídat kluky:D... Když jsem začala balit uvědomila jsem si, že největší výhodou proč zůstat v Coloradu je přesun mých věcí. Narvala jsem vše do pytlů na odpadky:D Asi 10 pytlů+ pár tašek, 2 kufry... fakt nevím, jak přesunu všechny věci do ČR a noční můra pro naše... kam ty věci dám:D 

V červnu mě taky čekala nečekaná/čekaná zásnubní párty:D - bože to byl večer:D... druhý den jsme vyrazili na finále Euro 2012...Páni:D Absolutně úžasná atmosféra, pití, tanec... typická španělská hospoda:D všichni v dresech... Prostě paráda.

Týden na to už jsem si říkala, že bych měla opravdu začít balit, ale opět se k tomu nějak nenašel čas:D ani chuť... no a je tu slavný 4. červenec od kterého jsem měla velká očekávání. Na tento den jsem nepracovala, protože děti si vzala babička.... Už si přesně nevybavuju co jsem dělala, ale vím, že večeři jsem měla s kamarádčinou rodinou a pak jsem vyrazili do Wash parku na "bike parade"... spočívalo to v tom, že jsme na kolech objeli park:D Poslechli si hymnu, pak přeletěli 3 stíhačky a bylo... Díky vysokovému nebezpečí požárů byl zakázaný ohňostroj... Takže snad příští rok:D

A je tu den D... poslední "oficiální" den mého pobytu u Hollie a Briana... Neuvěřitelné, jak rychle to uteklo. Celý rok a je to pryč....Brian a Hollie mě vzali do české restaurace v Morrisonu. Nejlepší české jídlo, po kterém jsem opět žaludečně trpěla:D Ale co... gulášová polévka, kachna se zelím a knedlíkem a palačinky:D stály za to, poté doladit poslední věci... bylo to asi neskutečně vtipný... brečela jsem, uklízela jsem, smála se...velmi emotivní večer... druhý den mě čekala poslední snídaně.. Sandra mě vyzvedla:D okolo 8 hodiny, vrátit klíč a telefon a zavřít jedny dveře, abych mohla otevřít ty další:D

Přestěhování bylo takové divné a divnější. Sandra odjížděla v sobotu, takže jsme strávili čas společně až do soboty, kdy mě známá požádala, zda bych s nima nejela do hor, na což jsem nadšeně kývla:D domů jsem se dostala v pondělí odpoledne. No a od té doby tak nějak relaxuju, hlídám a užívám si volna... Až jednou večer mě Kristy pozvala do Kansas city....:D...Kansas, Kansas city si ovšem zaslouží vlastní článek:D

Takže to trochu málo, co se stalo v červnu a červenci:D