Kansas city, Missouri... Aneb jízda do země OZ

25.07.2012 20:02

Tohle už je na dlouhou dobu poslední článek, tak si ho užijte:D Protože po dnešní várce jsem literárně vyčerpaná:D 

Až si tohle moje rodina přečte, tak mě přiletí zaškrtit a přitáhnout zpátky domů:D...Do Kansasu jsme se vypravily s Kristy ve čtvrtek 19.7. a vrátili jsme se v neděli 22.7. v půlnoci. Byla to náhoda, že jsem jela. Šla jsem na měsíční aupair meeting a když jsem odcházela přišla Kristy. Říkala jsem jí, že pokud nemá co dělat, tak, že můžeme něco podniknout společně... No a ona... Jedu do Kansas city, nechceš taky a já bez zaváhání řekla, proč ne? Stejně jsem neměla co dělat a na víkend jsem neměla žádné plány. Ve čtvrtek ráno mě Kristy v 9 hodin vyzvedla v 10 jsme vyjížděli. Kristy našla na internetu nabídku jedné slečny(spíš mladé paní), že jede na konferenci do Kansas city a chce se podělit o náklady na benzín. Ubytování zajišťovala Kristy... couchsurfing... Nevím, asi někteří tu stránku znají. Jde o to, že lidi nabízejí ubytování "gauč" s tím, že na oplátku až se oni vydají do nějakého města požádají někoho dalšího o nocleh. Je to celkem super věc. My jsme byly ubytovaní i kluka jménem Tafik... Herec. Za to, že jsme tam spaly jsme musely sledovat jeho film... Asi nejhorší film v životě. U Tafika jsme strávily dvě noci. Poslední noc jsme byly ubytovány u dalšího kluka, tuším, že se jmenoval Aaron. Kansas city zasahuje do dvou států. Kansas a Missouri. My jsme přespávaly ve státě Missouri:D A rozdíl???? hmmmm - žádný:D. Kansas city mě velmi překvapilo. Všichni se divili, co chceme dělat v Kansas city. Přátelé. Kansas city je zelené město plné fontán a bbq:D Ano pověstné BBQ, které mě moc nechutná, ale bylo dobré:D První noc jsme se vydali do baru s živou hudbou. No jak to říci a neurazit. Po pár drincích se nám to i začalo líbit:D Druhý den nás čekala procházka po městě. Nejdříve jsme si zašly na výbornou snídani:D a šupky na fotoprocházku. Lidé byli absolutně milí a ochotní. Jeden pán nás dokonce vzal na vrch budovy, takže jsme měli úžasný výhled na Kansas City. Šli jsme na úžasné místo, takové tržiště s úžasnýma stánkama... Dokonce, ano v červenci s vánočníma věcma a všude okolo byla cítit atmosféra čaroděje ze země OZ. Vlastně ano, velmi hloupě jsme si všichni tak trochu přáli vidět menší (ne ničivé F5) tornádo. Chápejte, nejsem maniak, co musí mít a vidět vše, ale v Kansasu je to víc než možné:D Hmm, ale nestalo se. Ale zpět. Procházka po Kansas City nás dost zničila. Ale říkali jsme si, že večer se vydáme ven. Přeci jenom byl pátek večer. Jo, ale po Tafikově filmu jsme byly absolutně vyčerpané. No vážně. Představte si Titanic... ano, tak tenhle fim byl horší, což jsem myslela, že není možné najít film horší než Titanic. Takže večer jsme tak nějak ulehly ke spánku s tím, že nás čeká sobotní noc:D, kterou opravdu nechceme strávit v pokoji Tafika. Nutno podotknout, že Kristy jela do Kansas city připravená. Já jsem se rozhodla večer před, ale Kristy měla vytištěno, co bychom měly jíst, pít a co bychom měly vidět. Pár věcí jsme stihly, ale asi největší atrakcí byla prohlídka Harley Davidson. Je jen několik (tuším 3 továrny) ve státech. Možná je to jinak, teď si opravdu nejsem jistá. Nicméně exkurze byla velmi zajímavá. Moje fóbie z motorek se málem projevila v plné síle. Fakt nevím, proč, jak a kde se vzala moje fóbie z motorek. Nedělám si srandu. Začne se mi dělat špatně, motat hlava s přestávám dýchat. A to jsem seděla na motorce jen jednou a ještě jsem urvala řadicí páku. Hmmm, sranda sranda, ale stejně si myslím, že to tenkrát nebyla moje chyba (možná trošku). No ale zpět.   

Prohlídka továrny trvala cca 30 minut. Pustili nám film o historii a současnosti Harley Davidson. Pak nám ukázali továrnu. Bohužel jen část, protože právě dokončovali nový prototyp motorky a velká část továrny byla kvůli tomu zavřená. Nicméně i tak jsme si to krásně užily. No a je tu večer... Konečně. Abych byla přesná. Nejsem jak se tu říká "party girl", ale když už se jde, tak se to snažím užít, jak to jen jde a v Kansas city, to byla jedna z nejlepších párty v USA. Představte si to:D Je půlnoc a pořád 30°C:D což je příjemné, ale už po tak dlouhé době pěkně otravné. Nicméně párty a celý noční život se odehrával venku, kde bylo takové malé jak to říci:D náměstí...živá hudba:D - ok, Dj. Ale ta hudba:D žádné tuc tuc, ale taneční normální hudba.... A CO VÍC - OLDIES!!!! Chápejte, jsem ve státech rok a po roce slyším oldies.. Myslela jsem si, že jsem opravdu v zemi OZ:D Prostě jsme tančily a tančily až byly 4 hodiny ráno:D jupí !!! V Denveru bary zavírají okolo 2 hodiny a to už je dost pozdě. Je fakt, že se ukončení zábavy neobešlo bez policie, ale to je v USA celkem normální:D Po této párty jsme ulehly na gauč a spaly a spaly. Jelikož nás čekal poslední den v Kansas city, rozhodly jsme se trochu projít po downtownu. Bylo to celkem příjemné dopoledne. Hráli jsem si s vodou v prasklém hydrantu. Podívali se na budovu parkoviště u knihovny, které bylo stylyzované do svazků knih. Asi nejhezčí parkoviště, jaké jsem kdy viděla. A na autobusové zastávce jsem si hráli se zrcadlovýma sochama:D 

Ano "nudný" Kansas city se ukázal, jak absolutně úžasné město. Jde o to, jaké máte průvodce. Náš průvodce Aaron se ukázal, jak průvodce na slovo vzatý. Ukázal nám skoro vše, co se dá vidět. Velmi mě překvapila architektura Kansas city:D. Cesta zpět už byla jen rovina, farmy, rovina:D Až se před námi ukázal nápis Welcome to Colorful Colorado:D Bylo hezké být zase doma. Cestou do Denveru nás doprovázely hromy a blesky:D, ale byly jsme v Coloradu - po 10 hodinách jízdy v autě. Thanks god:D  Pokud chcete víc detailů, tak máte smůlu:D už si je nepamatuju:D Kansas city není město, kam bych jela znovu, ale je to město, které má absolutně své místo v mém srdci:D

Jéžiš, málem bych zapomněla. Hrála jsem Bingo. No fakt... Šly jsme na večeřo-oběd do gay restaurace, kde nám dvě nebo tři "dámy" nabídly hrát bingo. Byla to neuvěřitelná sranda.

Samozřejmě fotky jsou v odkazech....