KONEČNĚ:-)

05.06.2011 22:48

Ahoj všem mým čteřům (Jani a Šárko:-) o Vás vím:-)),

ráda bych se s Vámi podělila o další novinky:-), a že jich je... No vlastně všichni i já čekáme na tu zásadní... ANO MÁM RODINU:-) Přátelé, kamarádi, známí, rodino:-) JEDU DO COLORADA DO HOR... Ale začneme hezky popořádku.

Shrnu to, čím neustále krmím a obtěžuji své okolí. Na konci února jsem směle dorazila do agentury (student agency), mimochodem, vřele děkuji slečně/paní Veronice Buryánové, která musela snášet mé dotazy a otázky. V agentuře jsem absolvovala psychotest, pohovor v angličtině a zaplatila 1000 kč a samozřejmě odevzdala hromadu dokumentů. Cca měsíc se nic nedělo až na konci března se začínaly ozývat první vlaštovky. Musím, podotknout a nejsem na to pyšná. Oslovilo mě celkem 10 rodin. Z toho jsem já 3 odmítla a 6 odmítlo mne, poslední rodina bohužel přišla až potom, co jsem si "plácla" s rodinou (takže tohle odmítnutí se nepočítá:-)) Některé rodiny byly velmi zvláštní a netypické a některé naopak.

AŽ.............Dne 18.5.2011:-) mne oslovila mladá rodinka z Denveru z Colorada.A to jsem říkala agentuře... Chci východní pobřeží - nejlépe Novou Anglii. No nic...Takže zpět. Rodina má 2 chlapečky Flynna ( 3 a 1/2) a Rylana ( 15 měsíců). Skvěle jsme si rozumněli.. Skype i emaily byly přátelský a opravdu to bylo fajn. Až jednou v pondělí ráno (23.5.) mi napsala Hollie (mamina) email, že z agentury dostala zprávu, že já nemůžu být jejich aupair, protože jsem neodhlídala dost hodin s dětmi pod 2 roky... AHA... proč mě tedy viděli v profilu??? Bylo to tím, že v Agentuře udělali chybu a místo 15 měsíců napsali 4 roky.. WELL.. NO COMMENT:-):-) Jenže duchapřítomná Petruška, a tady se musím móóóóc pochválit, zareagovala a na nic nečekala. Kontaktovala agenturu a svou známou (PÉŤO DÍKY MOC ZA PODPORU A POMOC), která jí moc pomohla a dodala do agentury dodatečné potvrzení o hlídání dětiček pod 2 roky. Díky tomu jsem byla opět ve hře. Sice díky týdenní časové prodlevě s dalšími konkurentkami, ale i tak. Následovala další emailová komunikace a skype:-) A JE TO TADY.... MÁM RODINU. Jsem moc ráda. Tráví hodně času v horách, což je mi blízké, a tuším, že snad vše bude v pořádku a bude sranda, protože s úsměvem jde všechno lépe.

 

A jako bonus:-) POJEDU DO AUSTRÁLIE:-):-):-)  Hollie je z Austrálie a jednou za rok jedou na 3 týdny až měsíc za rodinou do Austrálie a víte co??? Au pair jede s nima... Takže pokud dostanu visa:-) tak v půlce července, nejpozději, frrrrrrrr do New yorku na 5 dní a pak frrr do Denveru.. A co si nenechám ujít.. No přeci Colorado Avalanche!!!!:-)

 

So.. Good night my dear friends:-) Díky za podporu těm, co mi drželi pěsti:-) jsem Vám vděčná, že jste vydrželi poslouchat mé nářky:-) a "výlevy:-)" Mami, Tati, Lucíku, Jani, Lucíku V, Tomášku, Klárko, Andrejko, Šárky, Péťo H., Péťo V., Elíku:-):-) a dalším kolegům v práci:-). PROSTĚ VŠEM MOC DÍKY... Budu na Vás myslet a těšte se na další nálož fotek, článků a dalších "výlevů:-)"