Ok...září:))))

02.10.2011 12:12

Hello Everybody,

jjj..odpusťte, trochu jsem zapomněla na blog:)) Tak to pojďme vzít postupně, ať se v tom neztratíme.

první zářijový víkend - Vail a Beaver Creek

To, že miluju hory asi nikomu říkat nemusím. Ale první zářijov víkend se opravdu povedl. Počasí opět na jedničku. Tak se už v pátek (v noci) razilo do hor. Hollie jela s Rylanem napřed a já s Brianem a Flynem později. To, že Brian řídí jako p...e, to už jsem si zvykla, takže mě to už nepřekvapuje. To jen taková poznámka. V sobotu se udělalo móóóc krásně, tak jsme vyrazili na lehkou procházku. Až potom jsem se doplazila domů s dechem někde v kopcích jsem se podívala v jaké nadmořské výšce, že se to jako procházíme (3000 - 3500 m.n.m). Ale procházka se opravdu vydařila a já jsem děkovala vyšší moci, že jsem šla. Obrázky, krajinka - nádhera. Po ccca 6 mílích jsme dorazili do Beaver Creek, kde se konal Oktoberfest. Já jako "velká milovnice piva" jsem si to fakt užila:) Ale byla vzhledem k tomu, že atmosféra byla úžásná, počasí super, tak jsem si to OPRAVDU UŽILA, jen bez piva:)

Taste of Colorado 2011

Každoroční festival jídla, pití a zábavy... Něco jako náš Prague food festival (ale ne tak dobrý:)) Ale tento festival byl pro mě zlomový... Potkala jsem s mým krásným novým kloboučkem:))) Omlouvám se, že je ten klobouk teď všude, ale on je tak strašně pěkný, praktický... prostě nejlepší. Takže dokud nenapadne sníh, tak se s ním budeme setkávat častěji, ANO???

Škola - Spring Institute

V rámci podmínek Au Pair programu musím splnit 6 kreditů. Takže hurá do školy!!!! Není škola, jako škola. V této škole, je asi 30 dalších au pair a povídáme si o americké kultuře, o historii, o Coloradu a tak. Je to taková škola hrou, i když trochu nudná. Ale naše učitelka je úžasná. Je jí asi 60 let, procestovala celý svět a stále pracuje a to především v útulcích, pracuje pro neziskové organice a učí. Jelikož první hodina začínala 10.9. Tak jsem se věnovali 11.9.2001. Nejenže letos bylo 10 výročí, ale ještě jsem v Americe, takže tady to bylo diskutované už týden před tím.

Další hodinu jsme povídali o zemi jako takové - o významných přírodních úkazech a tak... No a včera jsme byli na procházce Denverem. Procházka to byla skvělá. Kde jinde potkáte usměvavé demonstranty, kteří bojují za nižší daně ( USA jsou opravdu vysoké), muzikanty na ulicích, troubějící auta - prostě Downtown:)) Ale při příležitosti první soboty v měsíci jsme navštívili i Art museum, které je tak trochu jiné. Nečekejte, Moneta, Turnera, Renoira, Picassa nebo sochařské umění Rodina:)) Ani náhodou!!! Ale byla to osvěžující návštva. A hlavně bylo to zadara:)))) Fotečky z procházky Denverem jsou na rajčeti, tak se klidně podívejte. 

Aquarium

18.9. se konal každoroční meeting všech aupair v našem okolí s rodinami. Celá sešlost byla v Aquariu v Downtownu. Vyvrcholením celé neděle měla být show s tygry, ale jak už to bývá, ne vše se povede :) Ale nejprve. Aquarium je vážně překrásný, venku jsou přístroje na výrobu bublinek:)), uvnitř můžete vidět žraloky, rejnoky, malý aligátory, ale i hady, škorpiony, pavouky (fuuuuuuuuuuuuujjj). Řekněme, že tygrům se jaksi moc nechtělo, takže jediné, co jsme viděli byl skok do vody:), ale i to bylo oceněno potleskem:) a dětské obličejíčky zářily:) Poté bylo, dle mého názoru, představení hlavně pro tatínky. No řekněte... mořské panny jen v bikinách... Přála bych Vám vidět obličeje tatínků. Prý, sedíme tady, aby děti lépe viděly....HOUBY!!!! Milí tatínkové:))) My, ženy jsme viděly Vaše obličeje:))) a bylo to k popukání:))) Oči navrch hlavy, jazyky na vestě a sliny u koutků:) Poté jsme zařídili a zaplatili členství a teď můžeme vesele chodit do aquaria, kdy se nám zachce:) a hurá domů na obídek a do postýlek

Vail a všechny problémy světa

Takže od tohoto víkendu 24.-25.9. se mi trochu zahoupala půda pod nohama. Vysvětlím. Jelikož Hollie byla služebně v Napa Valley, jela jsem do Vail s Brianem a dětmi. Phyllis s Robbem jeli chvilku za námi, takže jsem se sešli ve městě jménem Frisco. Dál jsem pokračovala jenom s Robbem a Phyllis jela s Brianem a dětmi obhlídnout pár domů ke koupi v okolí. To, že se vrátili cca v 9 hod a Rylan byl super unavený a úplně mu padala hlava pominu, že nic do té doby nejedli, taky nebyla moje starost, že venku bylo nějakých 5 stupňů a kluci měli kraťasy a trička, to byla taky Brianova starost. V sobotu ráno v super zimě jsem skypovala s maminkou, kulíškem a Babi:))) Díky hoši!!!!!

Cca v 9.00 hod mi bylo naznačeno, že Phyllis chce s klukama trávit čas sama, tak jsem řekla super, půjde se na Hike. Protože auto nebylo k dispozici, jela jsem busem do Vail, kde jsem lanovkou vyjela do hor:))) z hor do větších hor a vydala se za krásami podzimu. Barvy byly vážně úžasné:))) fotky jsou opět na rajčeti:)) (to je asi jediné, co poctivě dělám - přidávám fotky:)) Říkala jsem si, že mám volno celý den, tak jsem si pro můj hike vybrala nejdelší trasu - 7 mil (cca 11 km) - bohužel z kopce (ale alespoň jsem si užila barvičky:)) No nicméně chodit sama po horách, kde jsou medvědi, chřestýši málo lidí bylo místama trochu strašidelné, ale i tak jsem si to opravdu užila. Viděla jsem i nádherného jelena (jen jaksi nechtěl pózovat:)) celkově jsem ve Vail strávila 5 hodin. Pak jsem šla na autobus, který hned naštěstí jel a jela jsem zpět do Eagle-Vail. V neděli jsem díky zápasu Broncos strávili jen asi 2 hodiny v Bachelor village v okolí nového hotelu. Po zápase Broncos se jelo domů. 

V autě se Brian rozpovídal o tom, že Phyllis má kdovíjaké problémy s tím, že nemůže Brianovi a Hollie pomáhat  a také, že je teď citlivá na všechno možný, speciálně na to, když může být s dětma o samotě no a naznačil mi, že thanksgiving day budou trávit v Napa Valley pravděpodobně beze mne (velká pravděpodobnost). To jen, abyste věděli, že už ty brýle nejsou tak růžoví, jak byly:)

Soccer aneb Goooo Rapids Goooooooo!!!!!

V sobotu, vlastně včera jsem byla s přáteli na fotbale:))) Ano já!! Nejsem fanynka, ale říkala jsem si, že chci zažít tu atmosféru, a že to bude sranda. Lístky stáli 22 dolarů:))) Trochu více než je hezký!!! Vyzbrojeni šálami týmů rapids a čerstvě koupenými tričky:))) jsme šli na tribunu mezi ty největší fandy Denveru:) Byla to vážně paráda!!! Atmosféra strhne i největšího nefandu!!!!

 

Takže přátelé:))) Toť září!!! a první říjnový den - jinak stále se starám o dva čiperné kluky, stále je sranda. Chodíme na music classes - užívám si to asi víc než Rylan. Chystá se Halloween, takže kostým už je na cestě. Dům už začíná být vyzdobený:))) prostě takové ty normální všední věci:)) ALE JEDNA NEVŠEDNÍ! Koupila jsem si Džíny!!!!!!!!!!!!!! Naprosto skvělé džíny! Druhá kůže, prostě super Thanks god for American eagle:)