První dětská párty, moje párty, nákupy (ano znovu:)) a víkend:)

14.08.2011 21:53

Ahoj,

začínám ztrácet přehled, co jsem komu napsala a řekla, takže tak z vesela a pozvolna popíšu průběh prvních srpnových dní. Začíná se to hýbat:) Ale popořadě:)

První dětská párty:)


Přátelé a kamarádi. Byla jsem svědkem pravý americký dětský párty. Díky této párty bylo zle mě a zelené hovínko měl i Flynn:) Jen tak na okraj. Párty byla pro 2 letého Masona. Bylo to ve střešním apartmá, takže děti mohly řvát jak chtěly. Na terase byly 2 bazénky, a malý vodotrysk. Uvnitř samé dětské jídlo, pití, zeleninka a samozřejmě něco pro dospělé, kteří to opravdu potřebovali neboť dětí bylo víc než bublinek v perlivý vodě. Když už jsme hlady skoro šilhali (dospělí), tak se objevila Maminka Masona, která řekla, že pro dospělé je támhle na stole maso, salát a housky:) Bezva. Maso vypadalo jako třikrát přežvýkané někým jiným, ale kupodivu to tak špatné nebylo a jak se říká: "hlad je nejlepší kuchař". Vrcholem a zlatým hřebem večera byl dort. Nebyl špatný. Pravý dětský dort. Hodně barviček, obrázky. Prostě dortík pro děti (mimochodem z něj mi bylo zle:) a to jsem měla pidimini kousek). Dárky pro Masona se dávaly na velkou hromadu, kterou si rozbalil, až byli všichni pryč. (Já bych to nevydržela:)!!!) Jediný, čeho jsem se v neděli před spaním vyděsila bylo to, že Flynnova školka je celý týden zavřená:) Toť zajímavá událost prvního srpnového týdne:) Všem říkám, že tu žiju poklidný "rodinný" život a nic moc nového se neděje:)))

 

Moje narozeniny aneb konečně pořádný mejdan


Jé, teď jsem si vzpomněla. Vždyť jsem asi nepopsala náš první mejdan v Denveru. No já se ohromně "bavila". Přátelé, to byla hrůza!!!! A to si nedělám srandu. Nejprve jsem hodinu čekala než se slečny ze Spolkové republiky Německo vypraví. Když konečně po 4 hodinách v koupelně vykráčely, tak jsem si s úsměvem prohlédla mé džíny a tričko:) Výprava mi zabrala 30 minut (i s večeří). Slečny vyšly v šatech, lodičkách, natočených vláskách s tím, že si tu "potřebují" najít přítele. No 18ti leté slečny:) Zajímalo by mě, jestli jsem byla stejná:) Ale to sem nepatří. Po půlhodině jízdy, kdy jsme ještě vyzvedly další aupair z Brazílie jsem vyrazily směr Downtown. Dalších 30 minut nám zabralo parkování. Ale i to se povedlo. Abych to zkrátila a dostala se k podstatě textu. Navštívily jsme 2 bary. V prvních byla módní přehlídka, tak tam slečny zůstat nechtěly, prtože se netančilo. Druhý bar byl lepší, ALE tam se zase nedalo dýchat a hudba, no to byla hrůůůůůůůůůůůůůza!! Tuc Tuc.. To se ještě dneska poslouchá???? Po asi 2 a 1/2 hodinách, jsme odcházely a já se snad poprvé normálně nadechla:) a šťastně jsem si sedla do auta s přesvědčením, že budu brzo doma. Ale ouha!!!! Claudie chtěla odvézt domů, což je asi o půl hodiny delší trasa. Takže jsme jeli. Chudák Emma řídila a Claudie celou cestu nezavřela pusu. Stále jen opakovala. Emmo, dodržuj rychlost, Emmo, tady odboč... Jedeš rychle.. Tudy ne... Jeď tudy... jedeš špatně.. atd. domů jsem se dostalal asi ve 3 ráno totálně vyčerpaná. 

Nicméně další týden jsem slavila narozeniny:) Ve čtvrtek. Den začal jako každý jiný, až na skype s rodinou:) Díky, že jste si našli čas:)) Pak jsem vzala Rylana a jelo se do ZOO. Po 4 hodinách v Zoo s Rylanem, Andy a jejími dětmi. Strávili jsme skvělé dopoledne. Jediný problem byl, když jsem chtěla Rylana dostat do kočárku, abychom se trochu hnuli. No trocha stlačného bříška a už to bylo (samozřejmě řev:)) To bylo dopoledne. Odpoledne jsme strávily v parku, kam jsme jeli na kole. Děti jsem šupla to vozíku a jelo. Pořád jsem si říkala, že kolo je nějaké divné. Když jsem chtěla přehodit, tak na vyšší stupeň, tak kolo nereaguje. No po návratu jsem byla tak vytočená, že jsem říkala Brianovi. Kolo je asi rozbitý. A on na to, že jo!!! Zapomněl mi to říct. Polkla jsem sprosté slovo, usmála se a bylo....Na večer jsem se strašně těšila a opravdu se poved na 1 s hvězdičkou a 100x podtrženou. Nejprve výborná opulentní večeře u arabů. Andrej ještě jednou - jehněčí = pohádka:) Pak jsme vyzvedly Vanessu (aupair z Brazílie) a vyrazily směr Downtown. Tentokrát do Country a rock baru Cowboys and lounge. Bože to bylo skvělý. A hlavně byla ladies night. Drinky zdarma, vstup zdarma, skvělá hudba.  Nejprve hrálo country. Mimochodem miluju americké country:) Na parketu byla skupina tanečníků (hostů), kteří tančili nějaký country tanec, hned jsme se jeden naučily (název, netuším), asi cca v 11 hodin večer začala hrát moderní pop a rock. Jak jsme zjistily, tak každou sobotu tam mají lekce country tanců, takže určitě musíme vyrazit:) Takový kluby mám ráda a večer jsem si opravdu užila. Fotky jsou už na rajčátku:)

Od Andy a Emmy jsem doslala americkou vlajku:) a úžasnou peněženku s bambulkama na moje americké dolary:))))) By the way od Hollie a Briana jsem dostala nabitou kartu na $100. Můžu použít kdekoliv a kdykoliv a na cokoliv:), dortík. Zpět k dortu. Byla jsem s dětma na ulici ještě s dalšíma známýma, když najednou jde Brian a Hollie a nesou dort. Na ulici, kde bylo asi 10 lidí mi zpívali Happy Birthday. No není to "sweet". S dětma jsem sfoukla svíčky, které se po chvilce zase rozhořely (speciální svíčky:)) a bylo. Je ti 26:)

Nákupy

Všichni milujeme Rosse:) Jak já nesnáším nákupy (chození od jednoho obchodu k druhému), tak jsem objevila obchod, který jsem si zamilovala okamžitě. Jmenuje se Ross for Less. V tomto úžasném obchodě je všechno na ramínku a je to značkové oblečení, které se neprodalo v obchodech. Najdete tu tričko nike za 5 dolarů. Šaty Calvin Klein za 20 dolarů nebo kabelku Tommy Hilfiger za 30 dolarů. Já si tu koupila pár triček, šaty a sukni a žehličku na vlasy remington za 12 dolarů:) Vedle je obchod s velice levnou elektronikou a na druhé straně je obchod s levnýma botičkama:) Takže ode dneška žádná obchodní centra:), ale ROSS. Jedině ROSS!!!

 

Víkend:) 

Od tohoto víkendu jsem si velmi slibovala, protože jsem je měla strávit absolutně odtržená od dětí. V pátek večer spaly u babičky a v sobotu taky. Mimochodem to se zmíním, protože jsem byla v pátek opět vytočená. Podnikejte něco s latinkami (Ano Andy, použila jsem opět tvá slova). V sobotu se mělo jet na rafty do Royal Gorge. A ano Emma měla udělat rezervaci ve čtvrtek - zapomněla a pak by to musela zaplatit najednou (400 dolarů), což neměla, tak se nejelo:) snad příště! I když pomalu ztrácím chuť cokoliv podnikat. Ale dobrý, to bychom přežili. Náhradní program byl snídaně ve městě, protože Emma u mě přespala a odpoledne Elitch gardens (zábavní park). Nevím proč, ale absolutně nesnáším zábavní parky a atrakce v nich (otázka na rodiče - Nevíte proč???) Program pro neděli byl následující. Dopoledne Farmářské trhy, plavání, pak piknik, inline a večer koncert v City park. Vzhledem k tomu,že Emma měla nečekané hlídání, tak se opět celý plán překopal. Farmářské trhy zůstaly. Tam jsem se dopravily na dámských kolech. Mimochodem pro mě první zkušenost s tímto kolem a nebylo to špatné:), plavání = zrušeno, piknik přesunut do City parku. (později jsme zjistily, že letní jazzové koncerty v parku jsou se již nekonají a poslední byl minulý víkend) no a na inline jsem šla sama. A co se nestalo. Ukázkově jsem se vysekala a mám krásně krvavou nožičku. Naštěstí je to jen povrchové, takže můžu stále chodit běhat, ALE!!! Moje šikovnost:) Jezdím si krásně hodinu kolem dokola parku a v posledních asi 2 metrech, kdy jsem si už chtěla sundat brusle a jít domů, jsem přehlédla kámen na ulici a už jsem ležela. Normálně když spadnu, tak si tak lehce sednu na zadek, ale tentokrát mám krásně sedřené lýtko a koleno. Kalhoty (mé krásné nové kalhoty) jsou rozervané. Ale ustříhnu kousek a budou zase OK. Ovšem večerní piknik se vydařil.

Ještě, když už jsme u mé šikovnosti. V pátek jsme byli s rodinkou ve Water worldu! Na svá záda jsem použila 30+ faktor a co se nestalo. Záda jsou spálená. Snad jen díky použitému krému to necítím. Ale jinak se víkend vydařil:) a uspěšně jsem tím zakončila první měsíc v USA:)!! A že to utíká!!!!

Takže s novými zážitky zase za týden:) Mějte se krásně a mimochodem už se začíná ochlazovat:) na 30°C:) 

Páček a dobrou noc