Říjen ve znamení Chicaga aneb vítejte v Gotham City

19.10.2011 15:04

Krásné podzimní odpoledne z Denveru,

ráno tady je pod nulou, ale dny jsou tu opravdu nádherné. Jasně modrá obloha, krásně zbarvené stromy do barev podzimu a teploty kolem 16-20°C. Bože ať to vydrží co nejdéle:) Na horách je už možné pozorovat sníh a i příroda se chystá na zimu. Toť příroda.

Život v USA bych rozdělila na dobu před Halloweenem a po Halloweenu. My se těď nacházíme těsně před Halloweenem a lidi šílí. Dekorace domů je v plném proudu, zásilkové služby nestíhají, protože všichni si objednávají kostýmy na poslední chvíli. Toto chytrá Petruška očekávala, proto už mám kostým pěkně v šatně. Candies pro Trick or Treating už mají v obchodech své místo a tak nějak vše už je skoro připraveno na 31.10. Ovšem u Sinclair family je Halloween téměř náboženským svátkem. Důvod. Velmi prostý. Flynn má narozeniny 29.10. tedy téměř na Halloween. Proto je v domě v South Milwaukee street, Denver tak nějak všechno ve větším množství. Pavouci, kostry, světýlka, dýně,...Nutno podotknout, že i já si to užívám. Pro mě je to první Halloween. Jestli někdo říká, že Ameriku kopírujeme ve všech směrech, pak je strašná škoda, že tohle v Čechách nemáme. Ano, Čarodějnice mají vlastně stejný smysl, ale tohle se nedá srovnat. 

No ale zpět k hlavnímu Tématu měsíce:) zatím:) CHICAGO:))!!!

Chicago, jako město mě opravdu nadchlo. Ale výlet se dle mého trochu nepovedl nebo povedl, ale nesplnil má očekávání:))) No ale popořadě. V pátek 14.10. jsem se probudila v 5 hodin (ano zaspala jsem) s bolestí v krku a šílenou únavou. Vidina Chicaga mě ale popohnala a probudila. Když nám naše osobní řidička pravila, že na domácí lety můžeme být jenom hodinu předem, tak jsem si řekla máme dost času a z domu jsme vyrazily opravdu tak, abychom tam byly hodinu před. Nikdo z nás ovšem netušil, co se stane. Tak za prvé náš:) osobní řidič ztratil směr a zabloudil. To se může stát. Tím, že jsme jely a jely dál a pak zase jsme jely a jely zpátky. No prostě jsem zmeškaly letadlo. JÁ KTERÁ JSEM VŠUDE VČAS..... No nic. Letadlo jsme zmeškaly o 3 minuty (paradox) vyložení kufru z auta, doběhnutní na Check in a než paní naťukala naše jména. Ale ok, dostaly jsme lístky Stand by... To znamená, pokud bude v 11.54 volné místo v letadle, tak můžeme letět, pokud ne letíme až v 7 hodin večer. PROSÍM PROSÍM, AŤ JE MÍSTO... to jsem si odříkávaly celé dopoledne. Takhle nervózní jsem snad byla naposledy před státnicema. Naštěstí v letadle zbyla poslední dvě místa, ano poslední 2 pro mě a pro Vanessu. Do Chicaga jsme se dostaly po 2 hodinách a půl hodinách letu.  První den jsme toho moc nestihly. No uznejte sami. Do hotelu jsme se dostaly ve 4 hodiny, v cca 5 hodin jsme šly do města a v 7 hodin byla tma. No nevadí, říkám si, že zítra si to vynahradíme. Večer jsme šly do Jazz baru Andy´s na live Jazz. Jedním slovem úžasný!!!! Vstupné sice 15 dolarů, ale stálo to za to:) V 12.15 hod už jsem nevěděla čí jsem. Bylo mi fakt mizerně, bolela mě hlava, padala jsem únavou a měla jsem horečku:))) Celý večer jsem popíjela kvalitní heřmánkový čaj:))) prostě super. Ale říkala jsem si, že když už jsem tady, tak si to prostě užiju. Do postele jsme se dostaly ve 2 hodiny v noci. Budík byl nastavený na  7 hodinu, takže nás čekalo 5 hodin nerušeného spánku. Až ráno jsme pochopily, že v 7 hod opravdu nevstaneme a z postele jsme vylezly v 8.30:) Ale co. Skydeck ledge ve Willis Tower otvíralo až v 10.00 hodin a snídaně byla až do 10 hodin. Takže jsme byly v pohodě. Skydeck ledge bylo něco úžasného. Vidět Chicago z výšky 412 metrů bylo něco úchvatného. Mitchigan lake zářilo do dálky jako moře. Prostě nádhera. Potom jsme procházkou došly až k Navy Pier. Cestou jsme viděly Marilyn Monroe statue. Byla opravdu hodně vtipné, jak jí všichni muži koukali pod sukni (co tam proboha chtěli najít????) U Navy Pier jsme si koupily lístek na plavbu po jezeru. Plavba trvala 30 minut a bylo k vidění krásné panorama města (spíš Downtownu:)) Po plavbě vyvstala otázka, co dál??? Volba padla na Millenium park a Buckingham fountain. Viděli jste ženatý se závazky??? Jak na začátku stříká fontána??? Tak to je právě buckingham fountain z Chicaga.  V Millenium park je zase k vidění The Bean neboli Cloud gate. Opravdu vypadá jako fazole a Crown Fountain ( v létě, když se tvář usměje, tak uprostřed vytéká voda). V nohách jsme měli 9 hodin chůze. Večer holky plánovaly jít do víru velkoměsta. Já jelikož jsem stará, nudná patrola jsem zůstala na hotelu. Vlastně mě to hodně mrzelo:))) Ale bylo mi mizerně a v pondělí jsem musela nastoupit regulérně zdravá do "práce", tak jsem zvolila nutné zlo. Ale zas tak hrozné to nebylo. Nejprve jsme šly na stuffed pizza. Nejlepší pizza, kterou jsem kdy jedla. Okraje byly hodně vysoké a jinak těsto bylo tenoučké, ale ta vrstava mozzarelly a rajčat.... to byl sen!! Opravdu nejlepší pizza ever.. Pro srovnání. Pizza v Benátkách - hrůza hnus, ale tohle byla jak královna mezi pizzama:))) Najedený k prasknutí:))) a to já, idiot, si před tím dala polévku, že prý máme malou pizzu, jsme došly do hotelu. Asi ve 12 v noci šly holky tančit do víru Chicaga a Petruška šla tančit do říše snů. V neděli samozřejmě slečny nebyly schopné čehokoliv, takže celé dopoledne prospaly:)) No nic... Odpoledne se jelo na letiště. Já jsem do Denveru letěla z jiného letiště než Vanessa, takže jsem se sešli až v Denveru. Já byla cca o 5 minut v Denveru dříve než ona, takže to nebylo tak hrozné.  Toť Chicago.... Pocity... rozpolcené. Za Chicago (3 dny) jsem utratila 600 dolarů s tím, že total strávený byl cca 1 den a 5 hodin. Stihly jsme hlavní atrakce, to ano... Ale!!! Chicago je velmi známé svou architekturou, kterou jsme bohužel nestihly. Takže Chicago... See you later:)

 

No a nyní k poznámce Gotham city. V Chicagu se natáčel Batman... Já to ovšem netušila, jen jsem řekla, že mi to tu připomíná Gotham City a holky na mě koukaly, jak na mimozemšťana... No vždyť tady se natáčel Batman, takže jj:)) Gotham City:) Toť Chicago:)))