Stříhám metr:-) aneb za 3 dny letím:-)

07.07.2011 22:10

Ahoj a krásný večer,

dnes bych ráda věnovala pár řádek loučení a celkovému chystání se na pobyt. HRŮZA:-)

Abych to rozvedla blíže:-) Můj okruh velmi (opravdu) velmi blízkých přátel ( v tomto článku nezahrnuji rodinu:-) tam by těch členů bylo tak 3x tolik - samozřejmě i ti mi budou moc a moc chytět, ale tento článek je o mých kamarádech:-))činí cca 10 lidí. Jsou to lidi (mí přátelé a kamarádi), které mám nesmírně ráda, a kteří mi budou chybět tak, že nevím, jak to bez  nich zvládnu. Pak je tu další okruh cca 10 až 20 lidí, které mám ráda, a které bohužel nevídám tak často,tedy alespoň tak,  jak bych chtěla, ale jsou tu a to je hlavní:-). A všichni dohromaday můžou za to, že už téměř 10 dní nedělám nic jiného,než si připíjím na návrat:-) Neříkám, že to není fajn, ale ještě 14 dní a byl by ze mě regulérní alkoholik:-)

Nejdříve sobota, která byla opravdu skvělá, pak dnešek, který byl taky absolutně skvělý:-) a to mě ještě čeká sobota:-) Škoda, že lidi, s kterými bych se chtěla opravdu rozloučit, tak jsou zaneprázdněni:-) Ale zase na druhou stranu.... A to si, prosím, čtenáři, zapamatujte... Jedu na ROK,pouze na rok, který uteče jako voda:-) Vlastně příští léto (když to tak počítám) na svoje narozeniny budu zpátky. Takže neříkám sbohem, ale na shledanou za rok.

Ale abych se vrátila k původní povaze článku (tedy ne původní, ale k tématu, kterému jsem se chtěla věnovat):-) poslední dny před odjezdem. To byste nevěřili, co je to práce, zkusím vyjmenovat:-)

 

  • zpracovat projekt
  • odhlásit se ze zdravotní pojišťovny
  • Pokud máte paušál na telefon - zrušit a aby Vám číslo zůstalo - převést na dobíjení - SIM
  • zabalit
  • rozloučit se se všemi (to buďte v klidu - stejně není možné stihnout všechny)
  • koupit dárky pro rodinu
  • aj... (teď už mě nic nenapadá:-):-) ale je toho dost:-))
  • mezinárodní řidičák - ten už mám (naštěstí:-))

Abych to tedy shrnula a dala tomu smysl (jestli to nějaký má:-) Všem přiji krásný rok a věřte, že se za rok vrátím:-) Mám to tady ráda a Ameriku beru jako zkušenost a možnost poznat nové věci, lidi, kulturu:-) Ale doma jsem s Vámi... a hlavně:-):-) Vážně:-) Jsem stará:-):-). Musím myslet na budoucnost:-):-)..... 

Měj se světe krásně a dobrou noc ( i do Plzně:-):-)) 

 

  •