VAIL:-) Sweet Vail!!!

24.07.2011 20:31

Vail, Vail, Vail - jedním slovem nádhera:-) Opět!! Z fotek nebudete moci nasát tu atmosféru a nádheru. Vail je jedním slovem úžasné místo. Celkem zabírá Vail cca 6 mil a má odbočky z dálnice. Náš cíl se jmenoval Eagle Vail. Ale asi začnu postupně:-)

Do Vailu jsme odjížděli ve čtvrtek v 8.30 hod, protože Hollie měla od 11 hodin conference call. Cestu do Vailu zkrátím, protože popisovat 2 hod 30 min v autě s vřískajícíma dětma... To opravdu nechcete slyšet. Nicméně brada mi spadla asi po 15 mílích a zavřela jsem ji asi až po 3 dnech pobytu ve Vail:-) Těžko se to popisuje:-) Vážně!!! Ale Ok, pokusím se. Prostě a jednoduše představte si krásu a malebnost Alp, představujete si to, fajn!!!, tak pohoří v okolí Vail je prý:-) tak 2x vyšší. Těžko uvěřitelné, chápu!!! Z tohoto důvodu mi poklesla brada:-):-) Bylo opravdu zajímavé míjet hory, kde se drží celoročně sníh a vidět lyžaře:-) Ano, lyžaře!!! v kraťasech a tričkách a samotřejmě v helmách:-), a na druhé straně sjezdovky zase vidět pěší turisty nebo kolaře. No když jsme dojeli do Vail (já, Hollie a kluci), tak nás přivítala Brianova máma s přítelem. Vzaly jsme děti a vyrazily do Vailu, kde jsme vyjely lanovkou někam:-) nahoru:-), kde bylo krásné dětské hřiště, koníci a asi 40°C. No a tady jsem se seznámila se sestrou Briana, která bydlí v Californii (v Napa):-), kam se Petruška MOŽNÁ pojede na jaře podívat. NAPA, NAPA, NAPA - můj sen! Jill má taky 2 kluky (5 a 2,5) - hodní, milí:-), ne jako hyperaktivní, ukecaný Flynn:-)

Nejvíc jsem se těšila na výlety do hor:-) Jasně, malý děti, takže nic dlouhýho:-), ale proboha!!! My nebyli nikde, slovy nikde. Ale popořadě:-) Všichni kluci dostali nová kola, takže jezdili (snažili se). Další den, tady pátek,probíhal podobně. Dopoledne Hollie pracovala, Rylan chodí každé 2 hodiny spát,takže to bylo jen na rychlou procházku okolo a nic. Večer už to bylo lepší. Jelo se do Beaver Creek, kde se každý pátek koná velká párty. Drinky za 6 dolarů, opékání marshmallow (mimochodem zkuste to, je to docela mňam, ale nezkoušejte americký způsob -2 u nás asi bebe sušenky a mezi to marshmallow a tabulku čokolády - je to nechutně sladký, fuj), koníci, lanovka do hor zdarma, koncerty a bruslení. Ano!!! opět velký div pro mě. V červenci se v Beaver Creek bruslí. Led je otevřen celoročně každý den od 6-10 odpoledne. Bylo to super, vážně - všichni pili alkoholické nápoje a pak si vesele řídili domů. Věřte, nevěřte večer jsem padla do postele jako zabitá.

Jo a sobota...Probudila jsem se s divným pocitem, že mě někdo pozoruje. Tak otevřu oči a málem mě raní mrtvice, když těsně nad mým obličejem stojí Flynn. Bylo 6 hodin ráno a to malý smrádě si jen tak mělo svůj nos u mýho. Nevím, jestli jsem měla chuť to dítě uškrtit za to, že mě vzbudilo v 6 hodin nebo za to, jak mě vzbudilo:-) No ale všichni živí a jelo se do Minturn na farmářské trhy. Absolutně zapomeňte na farmářské trhy u nás!! Tohle malé tržiště, to byl sen. Od všeho je možné ochutnat, všude je mraky čerstvého pečiva, ovoce, zeleniny, lidí. Sluníčko peklo, jak v peci... Fakt se divím, že ještě nejsem spálená. Normálně už bych byla rudá jak rak, a tady pořád nic. Na trhách jsme vydrželi celé dopoledne. Odpoledne šla smráďata směr místní koupaliště a já zůstala doma s Rylanem, který si spokojeně spal v koupelně. To, že se pravidelně probudil s hovínkem velkým jako celá Amerika, to je jasný!!!! Když už jsme všichni večer mleli z posledního, opravdu jsem si přála, aby byla neděle odpoledne. To jsem ovšem nevěděla, co nás čeká cestou domů. V neděli jsme jeli znovu na farmářské trhy. Tentokrát do Vail. Trhy ve Vail byly asi cca 3x větší než v Minturn, ale byly nepopsatelně krásné. Vail v zimě musí být naprosto úžasný!!!! Už se těším.

Po trhách se znovu jelo domů, zbalily se věci a jelo se do Denveru. Cesta, díky neskutečně hustému provozu, trvala 3,5 hodiny. Flynn celou cestu nezavřel pusu... opravdu celou cestu mluvil a mluvil a mluvil. Mlčel jenom, když jedl, ale jinak furt mluvil a mluvil. Nejlepší bylo, když do toho začal Rylan vřeštět nebo ječet. Ale na druhou stranu musím říct, že to nebylo tak hrozné a opravdu jsme se s Hollie zasmály. Ke konci Hollie napadlo koupit něco u Mc Donald's.Happy meal, čokoládové mléko a kečup!!!! To, že ti malí prevíti absolutně zprasili celý auto, to by nevadilo, ale můžete mi říct, jak je možné, že jsem měla kečup ve vlasech, když Flynn seděl připoutaný v sedačce a já kečup nejedla????? ZÁHADA!!!! No asi tak, po příjezdu do garáže jsme s Flynnem hodinu čistili auto:-) všude se válely hranolky, chicken nuggets, kečup, hrozinky, prostě všechno, co se cestou jedlo.

Takže abych to shrnula:):):) 4 dny ve Vail byly úžasný. Dům, kde jsme bydleli je na golfovém hřišti (tedy mezi domy je velké golfové hřiště), takže přes den se často objevovala vozítka s golfisty. Společnost byla taky fajn, ale největší mínus - nic moc jsem neviděla. Ale není všem dnům konec. Do Vail se jezdí každý měsíc, takže čas ještě mám....

Ještě bych málem zapomněla. Ochutnala jsem americký sendvič pro děti. Toustový chleba, arašídové máslo, marmeláda. JEŽIŠI, TO JE HNUS!!!!!! Už nikdy více, PROSÍM!!!! Musela jsem na to vypít asi litr vody, jak to bylo nechutně sladký. FUJ!!!!! 

Uf, tak to jest první návštěva ve Vail:-):-)