Pohovor v agentuře a video pro rodinu :-)

04.03.2011 13:57

Ahoj všichni, kdo si čtete moje články... Máme tu březen, první jarní měsíc.

Ke konci února jsem dala všechny potřebné informace dohromady. A že jich bylo!! Reference, fotky, lékařské potvrzení, vyplnění internetové aplikace a v neposlední řadě i pohovor:-).

Ještě než se zmíním o průběhu pohovoru se ráda zastavím na internetové aplikaci. Má 10 částí, na základě kterých si rodina udělá obrázek o Vás. Jedna část photo and video byla obzvlášť humorná. Vložit fotky. To by ještě šlo a nebyl by to takový problém. Ovšem video, to bylo opravdu ródeo.

Video jsem bohužel točila bez foťáku i kamery, takže na mobil. Kvalita nic moc,ale nejhorší to také nebylo. Tohle vše OK. ALE JAK JE MOŽNÉ, ŽE 1,20 NATAČÍM 4,5 HODINY?????? TO JE ZÁHADA. Nejprve jsem se natáčela sama, ale bylo to buď zblízka nebo zdálky. Tak jsem poprosila spolubydlící Janču (tímto ti Jani ještě jednou děkuji) a začala skutečná legrace. Nesměj se, nekašli, to nemyslíš vážně, .. aj. výrazy zazněly v průběhu asi 2 hodin. "Proč máš u šálu?" ptala se mě... "šála je moje poznávací znamení"... No jo,ale jsi celá červená... "PROTOŽE MI JE VEDRO". Když to hodíte na papír, tak to vtipné není, ale věřte, že jsme se opravdu zasmály.

 

Pohovor v agentuře už tak vtipný nebyl:-) Schůzku se slečnou ze Student agency jsem měla na 16 hodinu. Dorazila jsem přesně, možná i dříve (přece nepřijdu na úvodní schůzku pozdě! To by nesouhlasilo s tvrzením, že au pair by měla být zodpovědná :-)

a pak to jelo... Nejprve psychotesty.... 75 otázek, které byly skutečně na jedno brdo. Poté následoval cca 1 hodinový pohovor v angličtině s otázkami typu: "Co plánujete do budoucna, až se vrátíte?" " Vím já? Co bude za rok? Za dva? Jaká budu za rok za dva???" Poté jsem vyplnila, ano, další dokument. Odkud poletíte, kdy můžete odletět, vadí Vám jiné národnosti, Vadí Vám homosexuální rodina, jste ochotní bydlet v rodině s jedním rodičem?

Po všem tomhle 2,5 hodinovém, ale velmi přátelském a vřelém, setkání jsem zaplatila 1000 kč zálohu a 25 pojištění storna, a bylo!