Všechno je tu velký:-)!!!!

13.07.2011 22:13

 Krásný večer z New Jersey, 

blíží se konec třetího dne a mě asi praskne hlava. Tolik zážitků během těchto dní. Ale začnu popořádku.

ODLET:-)

Jo odlet:-), všechno bylo fajn do doby, než jsem si na letišti zvážila zavazadlo.. 23,2 kg, jejda! Paní ve stánku Brussels Airlines nám s Bárou (další aupair z Čech) řekla, že do 24 kil je všechno v pohodě. Jo jenže nám paní milá, hodná  neřekla, že máme na letence povoleno pouze 20 kilo a ne 23, jak nám bylo řečeno v agentuře, ale vše bylo OK a 50 EUR za kila navíc jsme platit nemusely. Rozloučení s rodičema, naposledy si vzpomenout na všechny milované lidičky, které nechávám na rok bez dozoru a šup k odbavení. Vše proběhlo v klidu a my mohly (Kris, Já, Barča a Ivča) nastoupit do letadla směr Brusel. Brusel se pod námi začal rýsovat po hodince letu. Letěly jsme s letadýlkem AVRO (maličký, maličký).

 

BRUSEL!!!!!!

Jóooo Brusel. To si zaslouží vlastní odstavec:-). Přátelé a kamarádi. V Bruselu jsme měly 1hod a 30 min čas a málem jsme nestihly navazující letadlo. Než jsme se dostaly ke kontrole = 20 minut, než jsme prošly kontrolou = 30 minut, než nám vystavily palubní lístek pro let do Newarku = 15 minut, záchod = nutný (5 minut). Kontrola byla zajímavá, sundat všechno, počítač vyndat z brašny, všechno tekuté (co není v průhledném obalu) vyhodit, někteří i sundavaly boty (no já je sundat, tak další kontroly se úředníci nedožijou:-))

Pak si nechat vystavit palubní letenku od Continental Airlines. Paní za přepážkou nás trochu znervózněla, když řekla, že naše víza nejsou OK, ale pak se vysvětlilo, že vše je v pořádku a my mohly na palubu letadla (boeing 777-200). Moje sedadlo bylo v ekonomické třídě uprostřed (u okýnek byly 2 sedadlo, uprostřed 3). Každé sedadlo mělo svou televizi, kde bylo možné navolit si film, hudbu, seriál, cokoliv....Jídlo a pití, které podávaly, MŇAM. No je pravda, že až v letadle jsem si uvědomila, že jsem od rána nic nejedla, takže jsem jídlo v 1 odpoledne uvítala. Cesta do Newarku trvala 8hod 15 min.

 

Newark:-)

Krásné malé letiště v New Jersey, které je velký jako kr...a. Mezi terminály jezdí vláčky, prostě idylka. Až na imigrační úředníky. My jsme měly štěstí na úřednici, takže si jen vzala otisky prstů, dala nám razítko do pasu a vše bylo fajn, pak jen vyzvednout si kufry (které dorazily a už na nás čekaly) a VÍTEJTE V USA. No vážně, tolik obávaná kontrola, obava, že mi vyhodí a otevřou kufr. Na letišti už na nás čekala milá a usměvavá (jak jinak) slečna,která nás odvezla do hotelu.

Ještě se zmínít o klimatizaci v letadle... TO BYLA HRŮZA. Který magor tuhle věc vynalezl!!!! V letadlo mohlo být max. 11 stupňů a to nekecám. Seděla jsem v triku s dlouhým rukávem, svetříku a saku a s šálou. V New Yorku bylo 37 stupňů celsia, takže jsem se slíkala rychleji než had z kůže. Ještě štěstí, že jsem 5 hodin letu prospala:-) Vážně!!!! 5 hodin:-)

 

Hotel Hilton:-)

Náš hotel je krásný panelák s bazénkem. Má asi 30 pater a já jsem na pokoji s Němkou Ninou, která také cestuje do Denveru a Ukrajinkou Oksanou, která bude v Denveru s námi. Chudák, ta dorazila až cca v 11hodin v noci. Celé pondělí přijížděli aupairky, takže jsme měli volno. Přeloženo pro nechápavé = celé odpoledne jsme ležely u bazénu a užívaly si nic nedělání a strašně nás bavilo vědomí, že v ČR je 23:00 hod a my jsme stále na sluníčku, v bazénu a nejsme unavené. Jen tak na okraj... Z okna se nedívám na brooklynský most:-) ale v dálce na Manhattan:-) Časový posun byl nad očekávání absolutně v pohodě. První den jsem šla spát v 8 hodin místního času. OK, vzbudila jsem se asi ve 2 hodiny, ale zase jsem usnula a v 5:47 už jsem byla absolutně čilá. Ono se říká,že horší je aklimatizace při zpátečním letu - uvidíme, na to je času ještě dost a dost.

Takže toto vše je z prvního dne!! Uznejte, není toho vůbec málo:-) Vlastně to asi jediný mě trápilo = 2 dny mě bolela hlava (prostě se tam tolik dojmů nemohlo nacpat:-))